Emils. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror kampen i kveld skal være vanskelig å overgå, når det kommer til kjedelige kamper i sluttspill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror kampen i kveld skal være vanskelig å overgå, når det kommer til kjedelige kamper i sluttspill. Don't worry, det fikser Liverpool lett i morgen. EL da riktignok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da blir jeg virkelig imponert hvis det er mulig. Kan ikke forstå hvorfor ikke Milan setter inn noe støt når de MÅ ha mål. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da blir jeg virkelig imponert hvis det er mulig. Kan ikke forstå hvorfor ikke Milan setter inn noe støt når de MÅ ha mål. Heller Serie A enn CL. Videre i CL ville risikert Serie A gullet. Vil påstå at Marseille - ManU var verre og at kampen i SanSiro var verre. Kampene har blitt mye dårligere enn før dessverre... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mer stas å vinne verdens gjeveste klubb turnering fremfor Serie A. Lett å si det er bedre å vinne nå, så lenge dere er ute og dere ikke har muligheten. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sendes kampene i kveld på noen kanaler? Ser at Viasat 4 ikke sender som de pleier Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Viasat fotball og Viasat sport viser kampene. Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg tror Chelsea er mer fornøyde med denne trekningen enn United. Vi sparer også mye penger i reiseutgifter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå