Emils. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Han overdramatiserer ja, men han filmer ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 På hvilken måte er det ikke filming når han holder seg for nesa etter å ha fått et slag i halsen? Hva faen var det Inzaghi drev med da han dyttet Alonso? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 JAA! Typisk Inzaghi-mål! Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 ac milan er et dritt lag. masse etterslenger og usympatiske folk. 3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hva med det gule kortet til Gattuso? Så ikke hvem kødden var, men han hoppet over Gattuso idet taklingen kom. Selvfølgelig hadde han fryktelig vondt etterpå. Endret 3. november 2010 av Olum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 HAHA! Da gikk vi opp i ledelsen på et feilaktig mål. Skulle vært annulert, det skal jeg innrømme, men gleden er like stor uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du hadde vel bare hatt 3000 innlegg hvis du ikke hadde dobbeltposta på hvert jævla innlegg av deg? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva slags personangrep er det? Det er jo helt dødt her uansett, så da kan jeg liksågodt prate med meg selv. Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 haha, morsom kritikk! Nå vil vel milan spillerne legge seg og grine i hver duel Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) 5 minutter lagt til er kanskje litt i overkant. Jeg sitter med hjertet i halsen nå. Det er sjeldent jeg har muligheten til å se Milan på TV, så da er det morsomt at vi (forhåpentligvis) vinner når jeg først får muligheten. Det er generelt altfor lite syd-europeisk fotball på norsk TV. Edit: Allegri og Gattuso klarer ikke bestemme seg for hvem som leder laget Endret 3. november 2010 av Olum Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 5 minutter lagt til er kanskje litt i overkant. Jeg sitter med hjertet i halsen nå. Det er sjeldent jeg har muligheten til å se Milan på TV, så da er det morsomt at vi (forhåpentligvis) vinner når jeg først får muligheten. Det er generelt altfor lite syd-europeisk fotball på norsk TV. Edit: Allegri og Gattuso klarer ikke bestemme seg for hvem som leder laget hahah synd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Real stjeler visst ett poeng i dag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 FAENFAENFAENFAEN! Heldigvis ligger nå Ajax under 2-1. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lekkert. Italiensk drittfotball blir straffet igjen. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fortjent! Når 2-1 målet er dårlig av dommern og så lenge du holder med Milan er det deiligere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Næh, har alltid holdt med Milan og kommer alltid til å gjøre det. Dette setter ikke en stopper for min forelskelse i den mest tradisjonsrike klubben i det stolteste fotballandet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fikk litt sånn Istanbul-feeling da Pedro Leon nettet. Herlig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Stolteste fotballandet? Det italiensk fotball har tilført resten av verden er hvordan kjedelig fotball og hvordan filme. 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Om jeg ikke husker helt feil landet vel både Portugal og Argentina over Italia på filmestatistikken for sist VM. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Haha, fantastisk hvordan en sen utligning leder til hetsing av italiensk fotball. Give me a break Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå