Gå til innhold

Champions League 2010/11

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Flott første omgang av Barca, ræva andre omgang. 3 mål annulert korrekt for offside, hvor den siste absolutt kunne blitt ungått, dro jo egentlig ikke noe særlig fordel av offsiden og kunne gjerne stått 1 meter lenger bak i onside. Likevel er Messi fantastisk å se. Folk som snakker om at skuddfoten er en av hans mangler bør få seg en kraftig sjekk, for nok en gang druser han ballen knallhardt inn i hjørnet fra utenfor 16.

Barcelona mangler killerinstinket(jeg ser på deg David Villa!) og blir litt for tafatte i andre omgang, og lar København presse de siste 15, som kunne fort endt uavgjort hadde Santin lært seg å score. Fantastisk vending og skudd av N'Doye må jeg få sagt da, men Barcelona lot København få til alt for mye.

Klarer Barcelona å spille som i første omgang, bare litt mer påpasselig på offside og sette sjansene litt bedre tror jeg det er få som slår oss. David Villa må komme i mål-form snart, mye nesten i hver kamp nå. Messi viser at han fortsatt er verdens beste spiller, og selv med en ok match idag, får han 2 mål og er oppe i 4 totalt. Ser vanskelig ut å stoppe Eto'o i år på den lista dog.

Lenke til kommentar

Synes FCK var imponerende i går. Det som irriterte meg mest var kommentatorene på Viasat 4 som Barca-onanerte hele kampen. Samme hva Barca gjorde, så var det så fantastisk.

Da FCK etablerte eget spill og spilte seg gjennom da Satin uforståelig stoppet opp var det fint lite snakk om hvor svake Barca var bakover. Det var verdensklasse hver gang en Barcaspiller gikk på løp. Hver gang de slo en pasning. Mens FCK var heldig som ikke hadde 0-10 i målforskjell.

Faktum er at FCK møtte et heltent Barca, og med litt marginer kunne de kommet fra det med et poeng. Lett å se for oss som var nøytral og håpte på en god fotballkamp - noe det var. Flott fotball fra begge lag. Lite sjanser til FCK fordi Barca stod veldig høyt, men med Satin var det i praksis farlig hver gang han fikk ballen på midtbanen.

Lenke til kommentar

Hva snakker du om? Kommentatorene gjennom den siste halvtimen snakket om hvordan København hadde tatt over spillet og hadde gjort dette til en jevn kamp all over. De overøste jo København med ros, og mente nesten at de hadde fortjent et uavgjort i kampen, noe de egentlig ikke gjorde.

Hadde Barcelona bare vært litt kaldere i første omgang hadde de ledet 3-0 inn til pause. København gjorde en god andre omgang og var farlig frampå en 5-6 ganger, men kampen sett under ett var Barcelona best og fortjente å vinne.

I første omgang var det faktisk mye skryt til Barcelona, og vel fortjent var det. De spilte jo fantastisk, da spesielt Iniesta og Alves.

Faktum er at kommentatorene på Viasat 4(Roar Stokke og Vidar Davidsen), er veldig partiske i forhold til det laget som gjør det best i kampen, dette trekker de fram hver gang et lag gjør det bra, og ganger det med 10. De sa jo søren meg at "Spiller Barcelona i hvite drakter nå eller?" og "Nå er det København som har spillet".

Lenke til kommentar

Barcelona var klart best i kampen og skjønner meg ikke på folk som sier København hadde fortjent uavgjort. De hadde en monstersjanse som folk husker, men alle de store sjansene til Barca glemmer folk. Det er desuten mye bedre overskrift i media at København med norsk trener nesten tok poeng fra Barca enn at Barcelona burde vunnet 5-0.

Er det noe som irriterer meg så er det Messi hyllingen konstant, selv når han gjør det dårlig og Fjørtoft sin Barsselooona. Messi er så god at han fortjener all skryt han kan få, men liker bedre at de hyller han når han fortjener det og heller holder kjeft/trekker frem andre når han gjør det dårlig. Ikke at det var tilfelle i går, men sånn generellt.

Noe som minner meg om hvordan man klarte å kåre det ene målet til Messi mot Arsenal til årets mål i CL 09/10. Var søren meg bare flaks og tilfeldigheter. De kunne valgt ut 30 andre mål den sesongen fra Messi som var bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...