Lucky Luciano Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Det er jeg helt enig i, men å gjøre rundturen komplett gjør ikke saken bedre. Måten han forlot Juve er også kvalm. Endret 16. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jeg helt enig i, men å gjøre rundturen komplett gjør ikke saken bedre. Måten han forlot Juve er også kvalm. Han dro vel strengt tatt fra Juve da de ble degradert, noe som de fleste andre stjernene fra Juve gjorde Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Langt ifra. Gutten er ikke så god at han blir elsket uansett. Måten han forlot oss på kan han brenne i helvete for, drittstøvel av dimensjoner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Rubin - Barca om ti minutters tid. Håper RK gjentar bragden fra i fjor og tar poeng fra Barca. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Se på Berba i oppvarming Man må jo bare elske fyren Tror FCK vinner i dag og hvor fantastisk hadde det ikke vært hvis de og kan få poeng mot Barca . Rubin klarte det, så mulighetene er absolutt til stede. Er en viss kvalitetsforskjell på Ståle kontra Drillo ja. For en landslagstrener vi får da... Endret 29. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så sagt, så gjort. Rubin var jo veldig nær tre poeng på slutten der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Rubin - Barca om ti minutters tid. Håper RK gjentar bragden fra i fjor og tar poeng fra Barca. Dere trenger ikke å takke meg. Kunne ha blitt tre poeng for RK på slutten ja, synd det ikke skjedde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg takker deg ikke. 3 ganger mot Rubin. 2 uavgjort og ett tap. Samme møkka hver gang. De spiller likt hver gang, 9 mann bak ballen til enhver tid. Martins skapte mye trøbbel, så lurer på hvorfor han ikke spilte fra start, kanskje bra taktisk å sette han innpå mot slitne bein. CL-gruppespill er egentlig ikke så viktig så lenge man kommer seg videre, og det greier Barcelona helt fint i år igjen tror jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Synd at det ble uavgjort men Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hva er det som skjer? Werder skal ikke være 3 mål dårligere enn Inter. Hva går det av folkene? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 0-2 til København faktisk. Imponerende. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Haha, Werders forsvar er den klareste utopien på tysk organisering som jeg noengang har sett. Endret 29. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 0-2 til København faktisk. Imponerende. ja skulle akkurat til å si det selv hehe, bra gjort av solbakkens menn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bomme på straffe, score ett mål og bli utvist. van der Vaart har hatt en god del å gjøre i kveld. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ETO'O - TRE! Haha, latterlig overskrift Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Flaut å se hvor lett Inter slapp inn i bakrommet til Bremen, ikke bare en, men fire ganger. Var jo Autobahn rett frem til målet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sinnsykt imponert over FCK, bare synd Barca ikke vant. FCK-Inter i 8-delsfinalen hadde vært noe Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ETO'O - TRE! Haha, latterlig overskrift Hehe, nice. Den var jo egentlig ikke så ille. Var verre med den VG hadde under VM. Hvordan kunne du bomme her? Om Edu sin bom for Nigeria. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 ETO'O - TRE! Haha, latterlig overskrift Hahahahaha. Den måtte jeg faktisk flire litt av. Et av de bedre ordspillene jeg har sett på en stund. Terje Hauge på raid i dag og. 3 feildømte straffer i samme kamp. Godt gjort. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Overså vel en som Twente også skulle hatt. Terje Hauge har lenge vært en Hotspur, noe han beviste i 2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå