nybb Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Sidevisning? At man har sett fra start til slutt? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er ganske sikker på at det er hvor mange ganger videoen din har blitt vist, altså vis en bruker ser viden din flere ganger så får du fler views. Er også ganske sikker på at det holder og bare gå på siden til videoen eller starte den. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Ja, kan umulig være slik at når en bruker har sett den én gang så teller det ikke om man ser den flere ganger. Tenk på de filmene som har over 100 000 000 views, selv om det muligens er så mange youtube-brukere tviler jeg på at så mange brukere har sett én og samme film. Tror det holder å bare gå inn på den for så gå ut av den med en gang når filmen har begynt å laste.. Endret 13. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, du sier noe der.. Sykt at Lady Gaga har 270 mill views på en video btw. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) 270 mill?! Hvis man legger ut en video der det står Im lady Gaga eller Lady Gaga parody der du tar på deg langt hvitt hår og synger med sinnsykt dårlig sangstemme og hindrer voting, så får du raskt over 100 000-tallet av views =P Endret 13. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Lady Gaga - Bad Romance 244.031.956 visninger Okei, bomma "litt da". Bare 30 mill. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Lady Gaga - Bad Romance 244.031.956 visninger Okei, bomma "litt da". Bare 30 mill. Løgner Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ser for meg at musikk for flere views lettere da folk har en tendens til å høre på musikk oftere enn de ville sett en random video. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Rart, med tanke på kvalitet. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 For meg virker det som at antall sidevisninger teller. Det kan selvfølgelig også være andre faktorer, men uten at jeg har forsket særlig på det ser det ut som at man ikke trenger å starte videoen for at det skal bli +1. Et annet stort spørsmål er om visninger av videoer som er "embed" på eksterne nettsider teller. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vil ikke tro det bare går an å loade siden for å skaffe views, det kunne vært svært misbrukt. Nå har ikke jeg peiling men tror litt av videoen må sees, og er det mulig med restriksjoner på hvor ofte samme ip kan adde en view kanskje ? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg vet selv at når jeg lastet opp noen av vidoene mine før jeg tagget de og de fikk noen views i det hele tatt og det bare var meg som var inne og dilla med de så fikk jeg flere views av å gå inn og ut. Det hjalp ikke å sitte å trykke f5,f5,f5 nei, men de fikk likevel flere views over en liten tids periode selv om det bare var jeg som var innom og sjekket og gjorde videoen klar osv. Tror jeg i vertfall var ansvarlig for 5-10 views selv før den "tok av". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå