Mr Pepe Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Sefølgelig ! Er jo ikke noe mer morsomt enn å se bilder og få inspirasjon ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Wee! Om du ønsker inspirasjon kan du jo ta en titt på vår nye kafé, "Den modifiserte kaféen" Endret 17. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Lurer på om det er andre plasser man får kjøpt U-channel andre plasser MNPCTECH?? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Har du sett gjennom linkene i førsteposten til "Den modifiserte kaféen"? Endret 18. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har det ... Men spørsmålet mitt er om det finnes noen butikker her i norge som selger det. Har leitet litt hos noen butikker, men finner dessverre ingenting. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Har det ... Men spørsmålet mitt er om det finnes noen butikker her i norge som selger det. Har leitet litt hos noen butikker, men finner dessverre ingenting. Jeg kan ikke si jeg så at du nevnte Norge noen plass i ditt forrige innlegg Det er nesten ikke vits i å se etter moddeutstyr i Norge, det er omtrent ingen som har noe annet enn småting som f.eks. katoder e.l. Du må nok bestille fra utlandet Endret 18. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Whooopsi! Glemte av norge, men var det jeg mente. Ja får vel bare bestille meg derfra og vente på pakken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå