seie Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei, jeg trenger litt hjelp med outlock. Jeg ska ha outlock på en annen pc og jeg har glømt passordet på outlocken min. Så jeg lurer på om det går ann og få tilbake sendt passordet på den andre pcen som jeg har outlocken sånn jeg kan får den på den andre pcen. Hjelp meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Med "outlock", mener du Hotmail (Windows Live)? Hvis dette er tilfelle, besøker du denne nettsiden og følger anvisningene. Lenke til kommentar
seie Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Med "outlock", mener du Hotmail (Windows Live)? Hvis dette er tilfelle, besøker du denne nettsiden og følger anvisningene. Nei Ikkje hotmail (Windows Live) det er Outlock Office. Og den har POP3 osv Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det heter Outlook, ikke Outlock. Har du satt opp et eget passord på Outlook, eller er det brukernavnet og passordet på selve POP3-kontoen du er på jakt etter? Om det er sistnevnte så tar du kontakt med leverandøren av kontoen og ber om å få tilsendt passordet på nytt. Lenke til kommentar
seie Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Det heter Outlook, ikke Outlock. Har du satt opp et eget passord på Outlook, eller er det brukernavnet og passordet på selve POP3-kontoen du er på jakt etter? Om det er sistnevnte så tar du kontakt med leverandøren av kontoen og ber om å få tilsendt passordet på nytt. Oki. thanks ska gjøre det Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert. Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i Lenke til kommentar
seie Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert. Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i Oki ska teste det der også.. men det er liksom en gammel versjon av outlock på den fyste pcen.. så eg innstallerte microsoft office 2007 så eg veit ikkje om det går. men kan teste det du gjør her siden det er en dobbel så ny versjon? eller ka seie du? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert. Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i Oki ska teste det der også.. men det er liksom en gammel versjon av outlock på den fyste pcen.. så eg innstallerte microsoft office 2007 så eg veit ikkje om det går. men kan teste det du gjør her siden det er en dobbel så ny versjon? eller ka seie du? Ja, det bør fungere. Nyere versjoner pleier å være bakoverkompatible. Lenke til kommentar
seie Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde samme problemet. Skulle flytte epost til ny pc, men husket ikke passordet. I oppsettet så vises det jo kryptert. Løste det enkelt ved å eksportere kontoen og deretter importere til ny pc. Voila, kontoen funket på den nye maskinen. Vet fremdeles ikke hva passordet er, men det driter jeg i Oki ska teste det der også.. men det er liksom en gammel versjon av outlock på den fyste pcen.. så eg innstallerte microsoft office 2007 så eg veit ikkje om det går. men kan teste det du gjør her siden det er en dobbel så ny versjon? eller ka seie du? Ja, det bør fungere. Nyere versjoner pleier å være bakoverkompatible. Oki Tusne Takk ska teste når eg er heime hehe.. ska gi beskjed når eg har fått det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå