Gjest gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er litt sår på penishodet, like rundt urinåpningen. Har vært dette i ca 8 mnd, og har vært hos 3 forskjellige leger som alle har testet grundig, uten resultat. Den siste jeg var hos sa at det var ingenting annet å gjøre, enn å prøve å vaske den mindre(jeg er hyppig med hygienen). Det er ikke smertefult på noen som helst måte, og legen foreslo da å ikke gjøre noe med det, utenom å sende meg til en urolog, noe han mente var unødvendig, mtp at det ikke hemmet meg på noen om helst måte. Likvel plager det meg i mindre grad, da det kommer en slags utflod av og til, og så lukter det litt. Dette gjør at jeg føler meg motbydelig, og at oralsex derfor er uaktuelt for både meg og partner. Noen tips til hvordan jeg kan få fjernet denne lukten? Den er der ikke alltid, kommer av og til. Ingen smerte. Vært hos flere leger, alt farlig og ufarlig er utelukket. Hyppig med hygienen, men trappet litt ned etter at legen sa det. Ingen forandring i verken utseendet eller lukt. Tips mottas med stor takk:) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du må nok kutte av pikken din. 2 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Definer "hyppig med hygienen". Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Definer "hyppig med hygienen". Hver dag, ca 5 min til sammen på underlivet. Har nå kuttet dette ner, å bruker nå kanskje 1-2 min av en 10 min dusj på underlivet. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Heilt normalt å vaske seg kvar dag, meir relevant kva såpe du brukar. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Heilt normalt å vaske seg kvar dag, meir relevant kva såpe du brukar. Bruker ingen såpe, etter anbefaling av legen. Kun reint, varmt vann Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Då skulle ikkje det by på problem hvertfall, med mindre du skrubbar med gryteskrubb . Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har du fått konstantert at det er utflod og ikke f eks precum, som man så fint kaller det? Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har du fått konstantert at det er utflod og ikke f eks precum, som man så fint kaller det? nei, har ikke fått konstatert noenting, bare konkluderte med utflod selv^^ precum? hehe, for å spørre dumt; hva er det fornoe? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Når man blir opphisset er det vanlig at det kommer litt precum ut av penisen. Det er blank væske som kan være litt klissete (vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det). Ville kanskje hjelpe å identifisere væsken med bilde, se http://en.wikipedia.org/wiki/Pre-ejaculate. Endret 13. juli 2010 av Cellon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg