Beyma Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Heisann. Jeg og kjæresten skal til USA neste år og ta en "road trip". Lurer på noen her som har erfaring med leiebil og er i alderen min. Er 21 nå, og er nesten 22 år når vi skal dit. Endret 13. juli 2010 av Crimar Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) kanskje det står noe her eller? http://www.naf.no/Bilferie/Under-reisen/Bilferie-i-USA/Leiebil-i-USA/ men vis du ønsker erfaring må du nok vennte på svar:P Endret 13. juli 2010 av igxx Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Heisann. Jeg og kjæresten skal til USA neste år og ta en "road trip". Lurer på noen her som har erfaring med leiebil og er i alderen min. Er 21 nå, og er nesten 22 år når vi skal dit. Aldersgrensen for de fleste selskap i USA er 25. Det finnes noe små selskap som har en grense under 25 men da må du betale ganske mer. Her en link som kan hjelpe deg. http://www.superpages.com/supertips/car-rental-age.html Som du sikkert har merket er jeg amerikaner og bor i Ohio. Har du mere spørsmål skal jeg prøve å svare. Min datter er 23 og har hatt denne problemet før. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Du vil ikke få noen problemer med å leie bil i USA når du er 21 år, nesten alle selskap leier ut til deg da. Alle store - Hertz, Avis, Budget, osv osv. leier ut til 21+, samt så og si alle mindre selskap. Men du vil måtte betale litt mer enn om du var 25+, og hos mange selskap kan du ikke velge mellom alle bilklasser. Lenke til kommentar
Anders070 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vi leide bil via Avis i Norge, da holdt det å være 21 år, og betalte ikke noe ekstra. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Vi leide bil via Avis i Norge, da holdt det å være 21 år, og betalte ikke noe ekstra. Jupp, har fått et godt tilbud fra avis nå. Chevy mailbu med alt av forsikring i 15 dager for 3500. Ikke galt det. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jupp, har fått et godt tilbud fra avis nå. Chevy mailbu med alt av forsikring i 15 dager for 3500. Ikke galt det. Du har ikke fått tilbud på en Chevy Malibu. Du ha fått tilbud på en Chevy Malibu eller tilsvarende. Hvilken klasse er den omtalte bilen? Hvor leier dere fra og til? Har du fått skriftlig bekreftelse på at du, med din alder, ikke får tilleggsgebyrer på denne bilen. Fra Avis' sider: Aldersgrense Dersom du er under 25 år gammel, vil et gebyr påløpe. Gebyr for ung sjåfør er $110 per dag + skatt Denne for New York. Lavere gebyrer andre steder. $25 i Miami. Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå