fsx v1.1 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) hei jeg får 3350 kr fra hjelpemidel sentralen til ny pc så jeg valgte Toshiba Satellite C650D-113 er det bra nok til og spille med GTA IV eller farming simulator eller just cause 2? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC650D113/toshiba-satellite-c650d-113?SelectedSubscriptionUUID=&Selected=Specifications#tProductTabcontent eller finnes det noen andre pc som er bra som er til den prisen? Endret 13. juli 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Nei den PCen takler overhode ikke verken Just Cause 2 eller GTA IV, farming sim kan kanskje gå. Men for å kunne spille de andre må du fort oppi 2-3 ganger prisen minst. Det du har der er en utdatert PC med gammel prossesor. Den er svak og kan kun så og si kun brukes til internettbruk og skriving, samt helt enkle oppgaver. Men stort bedre PC til den prisen får du ikke.. Endret 13. juli 2010 av MrLG Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Nei den PCen takler overhode ikke verken Just Cause 2 eller GTA IV, farming sim kan kanskje gå. Men for å kunne spille de andre må du fort oppi 2-3 ganger prisen minst. Det du har der er en utdatert PC med gammel prossesor. Den er svak og kan kun så og si kun brukes til internettbruk og skriving, samt helt enkle oppgaver. Men stort bedre PC til den prisen får du ikke.. okey kan gå lit op i pris til under 6 tusen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nei den PCen takler overhode ikke verken Just Cause 2 eller GTA IV, farming sim kan kanskje gå. Men for å kunne spille de andre må du fort oppi 2-3 ganger prisen minst. Det du har der er en utdatert PC med gammel prossesor. Den er svak og kan kun så og si kun brukes til internettbruk og skriving, samt helt enkle oppgaver. Men stort bedre PC til den prisen får du ikke.. okey kan gå lit op i pris til under 6 tusen ? Acer Aspire 5551G vil klare disse spillene helt greit. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Verdens beste måleenhet for ytelse: Jeg kjøpte meg denne nå i sommer, bare for å kunne "drifte" en nettside i sommer. Bare filopplasting, surfing, veldig basic html-koding og enda mer basic bilderedigering. Har hatt stasjonær pc siden 95, men aldri bærbar før nå. Er storfornøyd med maskinen. Men eneste krav jeg hadde var egentlig trådløst nett og numpad. Er massevis av irriterende forhåndsinstallerte programmer rett fra Toshiba, men de er enkle å fjerne. Ikke et godt svar siden du ønsker å spille på maskinen din. Er som nevnt antagelig ikke kraftig nok til det, men duger til skolearbeid og andre enkle oppgaver. Eneste jeg savner er bluetooth. Litt irriterende å koble til en liten dongle hver gang man skal surfe på nett (via mobil) Endret 13. juli 2010 av Knutgrus Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) hei da kjøper jeg en dell studio 15 i3 som koster 6995 kr dene pc klarer just cause 2? på hvor mye grafic? Intel i3 4G RAM, 500G hardis også ATI HD grafick kort? Endret 16. juli 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 vis det er modellen med ATI HD 3450 grafikkort vil du ikke klare disse spillene. Kan du linke til den pcen du tenker på? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) dene blir kjøpt på elkjop i hammerfest har ikke noe link men han på elkjop sa at det går an og spille med den pc ATI Mobility Radeon HD4330 Endret 16. juli 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 de er IKKE et skjermkort vis du skal game! Spørst selvfølgelig på hvilket spill du skal spille men er det noen av nyere dato går det nok ikke. Vil annbefale minimum Radeon HD 5650. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 kjøpte pc i dag og det er en ATI Mobility Radeoen HD 4570 kan dette spilles på? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 spille just cause 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 spørst hva du mener med KAN. Du kan helt sikkert spille det men jeg tviler på om du kan spille med høy grafikk. Jeg vet ikke hvor tungt spillet er så det eneste jeg har å forholde meg til er denne nettsiden som forteller hvor mange fps et skjermkort greier på forskjellige spill. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 spørst hva du mener med KAN. Du kan helt sikkert spille det men jeg tviler på om du kan spille med høy grafikk. Jeg vet ikke hvor tungt spillet er så det eneste jeg har å forholde meg til er denne nettsiden som forteller hvor mange fps et skjermkort greier på forskjellige spill. Jaja da har jeg spilt just cause 2 på full grafik og det haka ikke noe så er bra pc til en bilig penge Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 spørst hva du mener med KAN. Du kan helt sikkert spille det men jeg tviler på om du kan spille med høy grafikk. Jeg vet ikke hvor tungt spillet er så det eneste jeg har å forholde meg til er denne nettsiden som forteller hvor mange fps et skjermkort greier på forskjellige spill. Jaja da har jeg spilt just cause 2 på full grafik og det haka ikke noe så er bra pc til en bilig penge Beklager og piffe opp en veldig gammel tråd, men hvilken oppløsning spiller du på med full grafikk i just cause 2? 800x600? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Har DELL studio 1555 og husker ikke helt grafikk instillingene siden hardisken er død nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå