liee Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 har akkurat kjøpt meg ny 700w strømforsyning til data, men når jeg har koblet alt som er mulig får jeg beskjeden ''NO SIGNAL'' på dataskjermen. Har prøvd mye forskjellig men finner ikke ut av det. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 har akkurat kjøpt meg ny 700w strømforsyning til data, men når jeg har koblet alt som er mulig får jeg beskjeden ''NO SIGNAL'' på dataskjermen. Har prøvd mye forskjellig men finner ikke ut av det. Noen som har peiling? Hva slags kabel bruker du til skjermen? Tyder på problemer med skjermkortet. Lenke til kommentar
liee Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 har akkurat kjøpt meg ny 700w strømforsyning til data, men når jeg har koblet alt som er mulig får jeg beskjeden ''NO SIGNAL'' på dataskjermen. Har prøvd mye forskjellig men finner ikke ut av det. Noen som har peiling? Hva slags kabel bruker du til skjermen? Tyder på problemer med skjermkortet. Bruker helt vanlig kabel, men skjermkorten er nesten helt nytt så tviler sterkt på det er det som er problemet, men har sikkert koblet feil et eller annet sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå