Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ønsker hjelp til å invitere ut en jente

Gjest besøkende

Anbefalte innlegg

Det er bedre å hoppe i det enn å krype i det vet du ;)

Mann deg skjikkelig opp før du tar samtalen, så er det bare å få det overstått, jeg trur hun faktisk blir glad når du ringer og er nåkså sikker på at hun vill være med på noe som du fåreslår.

Ho har sikkert håpa å trudd lenge nok nå.

Så det er i dag eller aldri.

Best of luck :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest besøkende

Det vil jeg trenge ;)

Å krype er ikke et alternativ i denne situasjonen nei. Her må jeg ta sats og hoppe.

Jeg må uten tvil manne meg skikkelig opp og være selvsikker når jeg spør. Men ikke overtenke :p

Lenke til kommentar

Jaja, nå har det gått 9 dager siden du startet tråden, altså ni dager siden du skulle ha ringt henne. Hvis jeg var deg hadde jeg forventet meg total avslag!!!

Ikke rart at hun mister interessen og ser etter andre gutter når du bruker så himla lang tid på å kontakte henne!!!! "Jaja, kanskje han ikke var noe for meg" tenkte hun da du ikke ringte og du kan bare glemme å komme krypende tilbake, hun har allerede "moved on" og jeg snakker av erfaring.

Lenke til kommentar

I morgen er det d-day ja :ph34r:

Visst du er i en "gentleman" situasjon, så er jeg enig i at det er greit å spandere, da vil jo jenta ta det som en selvfølge(!) - Mitt råd er å unngå slike situasjoner. Det vil ikke hjelpe deg, det vil faktisk mest sannsynlig gjøre det verre. I tillegg kan jeg nevne at det blir veldig dyrt i lengden visst du skal spandere på alle jentene du prøver deg på.

Visst noen spanderer på ei jente, for å vise interesse for hun - så synest jeg synd på dem.

Hvorfor ta damer med på kino, restaurant osv - når du kan gjøre noe morsomt og utforutsigbar med hun, som skaper gode minner om deg.

Og hvorfor skal man unngå gentleman situasjoner?

Det vil ikke hjelpe deg.

Gentleman situasjoner er et veldig stort emne, forsk gjerne litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...