-Just-Me- Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hei! Ante ikke hvor jeg skulle ta denne så tok den her. Tror det var 9. juli jeg bestilte PC i deler fra Komplett, og på nettbanken står det "09.07.2010 Betaling, reservert transaksjon 10.500,00" Jeg er veldig sikker på at jeg hadde mer enn 10 500,- på kontoen, men hvorfor står det at det er reservert?? Takker for svar Endret 13. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du harikke tilfeldigvis handlet for 10.500? Det er nok bare Komplett som har sikret seg at de får betalt, og pengene går ikke ut før de sender varene. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Du harikke tilfeldigvis handlet for 10.500? Det er nok bare Komplett som har sikret seg at de får betalt, og pengene går ikke ut før de sender varene. Jo, jeg har jo 'handlet' på Komplett, fordi pengene er trukket av kontoen, men på utførte transaksjoner så står det det med Betaling, resevert transaksjon. Fordi den har ikke havnet under utførte betalinger. Men da havner den vel der når de sender varene da altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå