Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ser dere har det arti hær ja ! Men nå har jeg fått nummeret mitt. For i går var ikke abbonomentet aktivert hos netcom så jeg kunne ikke få nummeret mitt ved å ringe til kundeservice. Men nå er problemet løst, og alle er glade :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg mente en meny på sim-kortet. Ikke en meny på telefonen. Jeg fant forresten ingen slik meny på den Siemensen jeg prøvde... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Da lette du sannelig ikke... Telefonbok Egne nummer Kommer an på åssen modell det er da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Leita hele telefonen rundt! Er en t610 da... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja, det var litt av en funksjon... Jeg kunne lagre mitt eget nummer. Det var ikke akkurat det jeg mente. Har jeg nummeret klart kan det jo like godt lagres som kontakt på sim-kortet (som er den løsningen jeg bruker nå). Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Du må ikke lagre nummeret selv da vet du, det som er poenget, da hadde jeg ikke giddet nevne det engang. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 På den mobilen jeg har er dette valgene jeg får: Telefonbok -> Egne nummer -> Legg til oppføring -> Tast Nummer -> Tast Navn Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Leita hele telefonen rundt! Er en t610 da... da har du ikke leita godt da... Se på -telefonnumre -spesialnumre -mine numre -min mobil... Der står det.. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 GeeZuZz, fortell da hvilken modell det er da, det er jo veldig viktig... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 "]Men det fremdeles ikke det lureste man gjør Hva er så farlig med det? Er du redd for å at en psykopat skal komme og leke motorsagmassakeren? Om du lurer så tok det meg under ett minutt å finne ditt fulle navn, adresse, telefonnummer og hvor mye du har/fikk/betalte i formue/inntekt/skatt. Jeg tviler på at du opplever noen ubehagelige ting ved å legge dette ut på forumet her i tillegg. var det alt du fant? jeg fant mye mye mer enn det.. vil ikke gå nermere inn på det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Leita hele telefonen rundt! Er en t610 da... da har du ikke leita godt da... Se på -telefonnumre -spesialnumre -mine numre -min mobil... Der står det.. Ikke når det er nytt SIM kort. Det sto hvertfall ikke på mobilen min. For du måtte legge inn det nummeret selv. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 GeeZuZz, fortell da hvilken modell det er da, det er jo veldig viktig... M30 :oops: Men jeg har sett sånne "egne nummer" på andre telefoner også (F.eks 3650), men har aldri skjønt poenget, siden nummeret ikke står der fra før. På 3650'en står det bare "ingen data" når jeg går inn i den menyen. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Tror det ville være en ide å bruke en mobil som er produsert av Siemens og ikke Bosch... Men bruker du en Siemens mobil som Siemens selv har lagd ( ) så vil du finne det. Nummeret finner mobilen fra kortet, og du trenger ikke skrive noe som helst. Ganske enkelt, genialt. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 på min motorola t720 kommer nr opp på skjermen kver gong eg skrur på mobilen. 8) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Nei. Det ser ut som om det kommer an på sim-kortet. Det gamle Telenor kontant sim-kortet viser nummeret (med +47). På Chess, og Netcom kontant kortet er det ingen nummer. Får kun prøvd Chess kortet i M30'en (den er operatørsperret til telenor, og lot meg ikke bruke den når jeg satt i det uregistrerte telenor kortet...). Lenke til kommentar
Caldazar Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 på min motorola t720 kommer nr opp på skjermen kver gong eg skrur på mobilen. 8) Hmm.. Eg kjenner nokon som har PIN-koden som velkomstmelding... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 M30 er egentlig en Bosch og fungerer ikke som Siemens' egne produserte mobiler. Så jeg skal ikke love deg at den har noen slik funksjon, som jeg prøvde å si i den andre posten.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har en mistanke om at den funksjonen du snakker om er en funksjon de fleste mobiler har. Egne numer/Mine nummer. 3650'en min har den, T610'en til jolly_ har den, og "Bosch" M30'en har et slikt meny valg. Den funker bare ikke på alle sim-kort. Edit1: Btw, Siemens må i hvertfall hatt en finger med i spillet når de laget GUI'et på M30. De andre Bosch'ene jeg har hatt har hatt meget enkelt GUI med flere linjer. M30 ligner ikke i det hele tatt. 2 linjer med svære bokstaver. Klokken min har nesten bedre oppløsning og er mer brukervennlig. Edit2: Fikk opp nummeret på et gammelt zalto kort også (på 3650). Det nummeret hadde tittelen "Voice 48 .a" ? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Rart, når det funker på hvilke som helst simkort jeg bruker. Jada, veldig gamle sim kort og veldig nye også. men er det noe alle mobiler har så er det jo greit da, for det er en genial funksjon uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå