bekkelund Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei! Jeg har en C: på 144gb, og en D: på 144gb.. Problemet er bare at jeg nå begynner å fylle opp D:, mens C: har igjen 83gb.. Er det noe mulighet til å flytte over noen gb fra C: over til D: slik at jeg kan fortsette å bruke D: som nedlast-disk, og at C: kun er operativsystem (Vista Home Premium). Er ønskelig å flytte feks 40gb over til D:, slik at 104gb er C:, mens 184 er D: Ønsker ikke å formatere og resize på den måten, men om det hadde vært noe program som kunne gjort denne operasjonen uten at jeg mistet noe, hadde dette vært den beste måten. Har søkt litt rundt, er EASEUS Partition Manager noe bra til dette? Mvh Bekkelund Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, det er sikkert mulig. Men legg ut et bilde fra Diskbehandling (se signatur) for å være sikker. Hvilken Windows versjon har du? Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjenner ikke til det programmet, men tror ikke det er mulig å endre partisjonstørrelser sånn uten videre. Trodde man måtte reformattere partisonene da, men kan hende det går med andre program enn det jeg har brukt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Joda du kan endre det om ønskelig, gjorde det nettopp med en Windows 2000 installasjon for ca 10 minutter siden med EASUS sitt program. Dette var riktignok ett virtualisert system dog. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Ja, det er sikkert mulig. Men legg ut et bilde fra Diskbehandling (se signatur) for å være sikker. Hvilken Windows versjon har du? ' Kjører Vista Home Premium, 32-bit Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 OK, da prøver jeg meg på en liten resize i morgen... EASUS sitt program ser ut som gjør biffen, så satser på at dette går bra.. Heldigvis sommerferie, så ikke noen innleveringer som går til h****e Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Dette fungerte som snikker'n! Brukte EASUS, og hele operasjonen tok i overkant av to timer.. HERLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå