Gå til innhold

Hjelp til valg av en slank forsterker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ser etter en grunn forsterker som får plass i tv-bordet mitt som er 38 cm dypt. Etter en del leting ser jeg at dette ikke er helt trivielt, ettersom de fleste forsterkere er rundt 38-40 cm dype.

Jeg hadde først sett meg ut Hegel H70 før jeg la merke til at den ikke kom til å passe (denne er 41.5 cm dyp). Denne likte jeg godt sammen med System Audio SA1750-høytalerne fra Soundgarden. Jeg vurderer fortsatt å kjøpe SA1750-høytalerne, siden disse både var pene, hadde god lyd og var satt ganske mye ned i pris. Men jeg må altså finne en annen forsterker.

Til nå har jeg bare funnet et par alternativ som jeg tror kan passe: Denon B-110+, som koster 12000 g Bel Canto e.One S300i som koster 17000 kroner, begge fra fra Oslo Hi-Fi Center. Sistnevnte er igrunn litt for dyr.

Jeg kan generelt sett veldig lite dette, og setter stor pris på tips til hva jeg kan/bør kjøpe.

Edit: Jeg ser at jeg burde brukt ordet grunn i stedet for ordet slank.

Endret av pwisher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan Lyngdorf SDAI 2175 være noe? Selges hos Hifi Klubben, koster 12k og er 36 cm dyp. Om det er en bra match med System Audio aner jeg ikke.

Andre eks:

- Abrahamsen V2.0

- Rotel RA-1520

- Electrocompaniet PI-1

Endret av Sommertroll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...