DanieI Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hei! Jeg lurte på om det er mulig og koble tven til pcen via å koble hdmi pluggen i tven og så koble DVI-D pluggen i pc skjermen? altså pc skjermen er koblet til tven og pcen Edit: Vis dette ikke er mulig, finnes det noen plass jeg kan få tak i en kabel som jeg kan koble i pcn(DVI-I) og i tven(HDMI)? Endret 13. juli 2010 av turbolax Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) en slik? Ja men er det mulig å koble tven til pc skjermen for og bruke tven som skjerm imens pcn også er koblet til pc skjermen? Edit: hvis ikke finnes det en dvi-i til hdmi kabel? har lett lenge men finner ikke en slik Edit: Er det mulig å koble en DVI-D kabel i en DVI-I DL inngang? Endret 13. juli 2010 av turbolax Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nei, det går ikke an å koble sammen to skjermer. DVI-I / DVI-D til HDMI er vel en helt kurant overgang. Den kabelen det ble linket til skal vel fungere? Alle DVI kabler kan plugges inn i en DVI-I kontakt. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Ok, takk Hårek for den nyttige infoen, og takk til stelar for link til kabelen Lenke til kommentar
Habahaba54651 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bare så jeg har forstått/avklart dette for meg selv; Kan HDMIdelen brukes til data for å så koble DVI inn i tven? Tven vår har lite til overs med innganger siden det er en bilderørstv. Det finnes også en HDMI-inngang i Viasat-parabolboksen vår. Kan den brukes? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Viasat boksen har en HDMI utgang. Det er vesentlig forskjell på utgang og inngang. Signalet går fra en utgang (dekoder, PC,etc) til en inngang (skjerm, TV). BilderørsTV har ikke digitale innganger som DVI / HDMI. Lenke til kommentar
Habahaba54651 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva gjør jeg for å koble pcen til tven da? Pcen har HDMI, tven er som sagt en bilderørstv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå