Freddy89 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei! Jeg kjøpte nettopp Sony Ericsson Xperia Mini Pro. Får den i posten om det par dager. Men jeg har ikke sett noen tester på amobil. Er det noen som har den og kan gi med fordeler og ulemper med den? Den virket bra og fulltastatur er jo kult. har aldri hatt det før. men testen på xperia mini. er det slik at den er nokså lik som xperia mini pro? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei! Jeg kjøpte nettopp Sony Ericsson Xperia Mini Pro. Får den i posten om det par dager. Men jeg har ikke sett noen tester på amobil. Er det noen som har den og kan gi med fordeler og ulemper med den? Den virket bra og fulltastatur er jo kult. har aldri hatt det før. men testen på xperia mini. er det slik at den er nokså lik som xperia mini pro? samme tlf bare din er tykkere og har fysisk tastatur. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da sitter jeg med min x10 mini pro i hånda, bare få kopiert ting fra gamle tlf (Nokia, ikke bare bare) så får jeg testet litt. Var ikke akkurat lett å få itak i x10 mini pro, Expert-butikkene har f.eks igjen under 15 igjen inne i hele Norge :o Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg har Mini Pro og digger den. Den er helt klart enklere enn X10, men det skal den jo være Jeg har både X10 og MiniPro nå, og jeg foretrekker faktisk mini Pro. Men nå skal det sies, at jeg leker meg mens jeg venter på iPhone 4, så det er ikke en telefon jeg skal bli gammel med Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bruttern kjøpte x10 for en ukes tid siden, men den synes jeg ble for stor.. Har brukt x10 mini pro i snart et døgn nå, og skjermen virker fortsatt litt liten :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå