Walter_White Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei. Har nettopp bestilt en playstation 3-kontroller på nettet, som jeg kommer til å få toll på. Har bestilt billigere varer på nettet tidligere (under 200 kr), og da har jeg enkelt og greit hentet dem på mitt lokale postkontor. Men hvordan vil det fungere nå? Kan jeg dra ned på postkontoret mitt og betale summen kontant og motta varen, eller er det andre måter dette fungerer på? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har aldri vært borti toll før. Takk for svar Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Når du går over tollgrensen gjøres dette automatisk hos posten, de tar 108kr i gebyr så 25% av varens verdi i moms. Så betaler du når du henter pakken akkurat som om det var postoppkrav. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Mange takk for kjapt og oppklarende svar. Høres jo greit og enkelt ut det der, selv om jeg må punge ut litt ekstra.. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ja du betaler mens du henter pakka.. men har opplevd å få toll-regninga leeeeeeenge etterpå.. skjer ofte hvis varene dine blir sendt med DHL.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå