Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Finnes det kjendiser her på forumet?

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kjent. Mitt navn er Patrick Bateman, og jeg er her for å slakte alle brukere. Norsken min har jeg lært etter å ha slaktet noen norske prostituerte.

Fra spøk til alvor. Om jeg hadde vært kjendis og vært på dette forumet her, så ville jeg helst ikke blitt avslørt. Det samme gjelder egentlig forsåvidt nå, jeg vil ikke at folk skal vite hvem jeg er i virkeligheten, men det finnes unntak, som for eksempel de jeg snakker med mye her, har jeg gjerne på facebook.

Lenke til kommentar

Det finnes nok brukere her på forumet som er bedre kjent i media enn de fleste av oss, men med mindre de har registrert seg under fullt navn tviler jeg på at de vil bli gjenkjent.

Idar Vollvik var "aktivt" medlem rundt 2004-2006, blant annet i denne tråden hvor han skryter av forumet (mediet).

Så Vollvik er han der ja. Hva er det som indikerer det egentlig?

For det første postet han informasjon få andre hadde tilgang til, og for det andre, og kanskje mer troverdig, bekreftet SiR0 (tidligere) medarbeider at det faktisk var Vollvik som sto bak kontoen.

Men dette er vel ikke nok for deg?

Lenke til kommentar

I blant så fantaserer jeg om at vis jeg noen gang blir skikkelig kjent så ville jeg chilln på diskusjon.no og vært ekstra snill mot alle fansa min her. Hadde også tatt imot requests og f.eks gått på kino premierer med "Diskusjon.no<3" skjorte! Og snakket i Aviser om hvor kult dette stede er og hele pakka.

Don't worry i'm working on it!

Lenke til kommentar

Antall medlemmer

192.674

Sier jo nesten seg selv - at det må finnes noen A, B, C eller D kjendiser her. Garantert noen "realitykjendiser" og glade debattanter som politikere, grundere, finansfolk o.l. Jeg tror f.eks. ikke at Paradis Hotell deltagerne bryr seg så mye om diskusjoner i nettforum. Mens journalister, politikere og ellers folk i næringslivet.

Norge er jo så lite - at "kjendiser" finner man over alt. Jeg er f.eks. nabo med Siri Kalvig.

Lenke til kommentar

Han regnes vel kanskje ikke som direkte kjendiser, men blant oss moddere er jo Bill Owen et relativt kjent ansikt.

Og bare for å nevne det så er det jo flere nettbutikker som har brukere her, blant annet Komplett.no og DustinHome.no.

Bill er jo helt klart en kjendis, uten tvil ivertfall for moddere som det er plenty av her på forumet.

Lenke til kommentar

Så Vollvik er han der ja. Hva er det som indikerer det egentlig?

For oss med litt mer innsyn - admins kan se IP-adresser og epostadresser - så går det an å se slikt. Uten at jeg skal kommentere enkelttilfeller. Ellers vil jeg bemerke at retningslinjene sier som følger:

* Brukernavnet kan ikke være identisk med annen reell person, virksomhet eller offentlig tjeneste.

* Kontoen skal ikke gjennom brukernavn, avatar og/eller signatur kunne forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen.

Det vil si at dersom det dukker opp brukere som hevder å være en "kjendis" av det ene og andre slaget så kan vi forlange at det blir dokumentert av brukeren.

Geir :)

Lenke til kommentar

Er bill owens veldig kjent egenlitg? Sånn på verdens basis liksom? Så han hadde noe ganske imponerende arbeid. Noen som vet hvorfor han er her på forumet da? Går ut i fra at han er Engelsk/amrikansk? Hvordan fant han frem til forumet? Og henger han her fordi det er så bra liksom?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jaokay det er jo greit men synes det er litt rart at en fyr fra minnesota poster her på forumet fordi ett par folk fra hardware spurte om han kunne. Skulle tro at en fyr med han sine evner ville være med opptatt av å en ha worklog, blogg eller what ever på steder med litt større trafikk?

Ikke misforstå det er jo kjempe kult at han er her og poster, stusser bare litt på det..heh.

Edit: Ser at han har flere worklogs rundt om kring ja, kult at han tar seg tid til å skrive litt her også da :)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Han er profesjonell casemodder og driver en egen nettbutikk.

Han har brukere på veldig mange forskjellige nettforum som har arbeidslogger o.l. Ofte er han registrert under "Bill Owen" eller "Mnpctech" ;)

Hovedsaklig holder han vel til på themodbrothers.com og casemodblog.com, og på youtube.com kan du finne han under MonsterMawd.

Om det er noe dere lurer på rundt casemodding er det bare å ta en titt innom "Den modifiserte kaféen" thumbup.gif

Endret av Meh.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...