nybb Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Som tittelen sier, er det noen her på forumet som kan bekrefte at det finnes kjente personer her på forumet? Da mener jeg personer som folk gjenkjenner og vet hvem er via media. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Siv Jensen henger på politikkforumet, tror jeg .. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Som forventet. Dette var delvis en testpost for å se om folk her kan svare fornuftig. Det er umulig. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 og hvem skulle du være sk!ppy? (da tenker jeg ikke på nicket ditt men det var kanskje det du gjorde?) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg tenker akkuratt på kenguruen. Men jeg tror faktisk ikke de som evt. er kjendiser vil "stå fram" her på forumet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Som forventet. Dette var delvis en testpost for å se om folk her kan svare fornuftig. Det er umulig. Gi meg et fornuftig spørsmål. Hvorfor skulle kjendisene ha noe mer interesse av å avsløre sin identitet enn resten av brukermassen? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Spørsmålet her var tydelig formulert, og synes du det er et ufornuftig spørsmål, så gi faen i å svare da. 7 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det finnes nok brukere her på forumet som er bedre kjent i media enn de fleste av oss, men med mindre de har registrert seg under fullt navn tviler jeg på at de vil bli gjenkjent. Idar Vollvik var "aktivt" medlem rundt 2004-2006, blant annet i denne tråden hvor han skryter av forumet (mediet). 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis noen skulle svare bekreftende, hvor mye skulle til for at du trodde dem? En ting er at man snakker sant, men hvem som helst kan jo si at de er Charter-Svein. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg tror foreksempel han som postet over her at Idar Vollvik har vært aktiv på forumet her. Naiv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis noen skulle svare bekreftende, hvor mye skulle til for at du trodde dem? En ting er at man snakker sant, men hvem som helst kan jo si at de er Charter-Svein. Det er enkelt å påstå man er kjendis, men det er minst like enkelt å bevise det. Bruce Willis gjorde dette via iChat. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Svaret må vel være at ja, kjendiser er jo PR-horer, så de er kanskje mer villige enn andre til å stå frem. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det finnes nok brukere her på forumet som er bedre kjent i media enn de fleste av oss, men med mindre de har registrert seg under fullt navn tviler jeg på at de vil bli gjenkjent. Idar Vollvik var "aktivt" medlem rundt 2004-2006, blant annet i denne tråden hvor han skryter av forumet (mediet). Så Vollvik er han der ja. Hva er det som indikerer det egentlig? - Linn Skåber 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Cool thread nybb. - Barack H. Obama Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 I følge TWFA, som jeg anser som en troverdig kilde, så har det vært et par rikspolitikere som har postet en del på politikkdelen under anonymisert nick. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 SkyMarshall Arts? Han er vel en semi-kjendis og aktiv forumdeltaker. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 TWFA? Forresten, Hei barack, møtes snart? - Stolenberg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Sønnen til en kjent skuespiller er iallefall her Han er vel småkjent selv. Spennende! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk etternavnet mitt er kjent, men det tells kanskje ikke? Og jeg ønsker det ikke på forumet.. Endret 13. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå