Gå til innhold

Hvilken pris kan man få for et lass vinyl plater?

kiriee

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om det finnes noen forum eller steder man på en måte kan få satt pris på vinyl plater? Googlet meg litt rundt og fant mye gammelt bare, steder som var lagt ned o.l. Snakker ikke om QXL og den slags. Tenker mer på en samle plass for Vinly fans eller hva jeg skal kalle det.

Sitter med en ganske stor samling av LP'er jeg fikk da vi flyttet. Alt fra band som Metallica, Beatles, Smokie, Eagles, Dire Straits, Øysteinstunde, A-ha og masse mer.

Lurer derfor om jeg skal prøve å selge noe av dette, såfremt det er noe penger å hente da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se om det er noe i LP delen av avforum.no ;)

kjøp og salg er vel ikke lov i forumet her men hadde vært intresant å se hva du har :)

Hehe, var ikke mening å prøve å selge noe her. Det jeg egentlig lurte på var egentlig hva LP'er går får nå om dagen. Hva som på en måte er normal prisen for LP'er.

Men skal ta en titt på avforum, takker :)

Lenke til kommentar

Alt ettersom. Det viktigste er at selve plata er i god stand, men jeg tror ikke du kan forvente å få noe særlig mye for plater som det er solgt mye av. Er det sjeldent kan du kanskje få en del, men personlig ville jeg heller beholdt dem. Vinylplater er kjekt å ha, og har mest sannsynlig en større affeksjonsverdi enn hva du kan få i kontant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...