Gå til innhold

salasannonse fjernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du i hele tatt finer en kjøper til en så gammel PC tror jeg ikke du får mer enn 1000,- toppen.

Pcen min e jo ikje gammel ?:S den e 4 mnd gammel, og æ måtte je 14 før den

det er ikke ATI 9800 han har.

3,2ghz quad er noe annet enn singlecore også, men litt vanskelig å si når han ikke skriver HVILKE deler som faktisk sitter i den.

jeg vil si at du får igjen godt under halvparten av det du gav for det for 4 mnd siden. ingen som liker å kjøpe brukt pc, og det har skjedd mye på hardware fronten på nesten et halvt år. mitt råd: behold den.

TS: fyll inn nøyaktig hvilke deler pcen består av.

du har ikke nevnt hovedkort, psu eller kabinett. disse 3 delene koster sammen fra rundt 1200kr til over 9000kr.

det blir som å spørre: hva kan jeg få for bilen min? 132hk, cd spiller, 2" endestuss og den er 4mnd gammel. lykke til takstmann

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Da må du gi oss mer info enn det du alt har gitt oss. Du må fortelle oss hvilken prosessor du har, ikke bare at den har 3.2 ghz. Du kan også fortelle oss hvilket kabinett du har, og lignende. Hvor kjøpte du pc'en? Har du bygd pc'en selv? Eller er det produsert av for eksempel "HP", "Dell", "Acer" o.l?

edit: Hvorfor tror du at jeg er en "stygg jævel"? Har ikke klaget enda, og dette forumet er jo en god plass å spørre folk som har peil.

Endret av Arceez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...