Tom&Jerry Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) En venninde av meg hadde problemer med at jeg dukket opp med en forespørsel om å godta meg på sin MSN-liste hver gang hun logget seg på MSN. Forslaget mitt var jeg slettet henne fra min MSN og at hun da kunne adde meg som venn. Jeg høyreklikket på kontakten og valgte "Slett kontakt" og haket også da av på "Fjern også fra mine Windows Live Hotmail-kontakter" Problemet er at jeg ikke får opp noen forespørsel når hun prøver å legge meg til. Dersom jeg forsøker å legge henne til får jeg bare opp at jeg allerede har lagt til denne kontakten. Hun kan skrive til meg, men nicket kommer bare opp som adressen hennes og hun står alltid som frakoblet. Jeg har sjekket kontakter, og hun ligger ingen plasser der, jeg har sjekket blokkeringslister osv, men hun ligger heller ingen plasser der. Hun har meg heller ikke i noen blokkeringsliste og ser meg som sagt som en vanlig kontakt på sin liste. Kort fortalt får jeg ikke til å legge henne til og det er kun hun som kan se meg på sin liste. Håper noen kan hjelpe meg med problemet Endret 13. juli 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå