-Léon- Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har problemer med å få av selve armen, har skrudd av den ene mutteren jeg har funnet men den sitter bom fast. Er det bare til å bruke litt muskelkraft med å få den av eller er det noen andre ting jeg må også gjøre før den kommer av. Audi A4 2001. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det finnes ters beregnet på akkurat dette hos bl.a. Wurth. Ellers kan du prøve å slå med hammer/gummihammer rett ved siden av hullet. De kommer alltid til slutt, men sitter ofte noe sykt. Har måtte bruke ters en gang, ellers har det funket med gummihammer. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Får stikke innom biltema og finne meg en gummihammer da =) Hva mener du med ters, eller hva er det for noe, er ikke akkurat en bilfyr heh. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Her har du en type ters. Ganske primitivt prinsipp Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Ge-ni-al greie. Vet du hvor jeg kan få tak i en slik ters? xD Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bilrekvisitaforhandlere har slike avdragere. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det enkleste er jo løfte den opp slik at trykket ikke ligger mot frontruta. Så rakler du den litt fram og tilbake. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det enkleste er jo løfte den opp slik at trykket ikke ligger mot frontruta. Så rakler du den litt fram og tilbake. Tro meg, det hjelper som oftest ikke hvis det sitter skikkelig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Funkap ikke, prøvde å gjøre det og de satt boom fast. Men fikk de løs til slutt, fant dessverre ikke en butikk hvor de solgte den type ters som ble nevnt i tråden. Fikk en på jobben til å hjelpe meg og det vi gjorde (han) var å skru på mutteren littegranne og slå med en hammer på mutteren ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå