war2war Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei. Det er visst ikke så lett å få svar på ting. jeg har en HTC Magic (G1) m android 1.5 Lurer på flere ting. 1- Går det ann å få oppgradert telefonen til Anroid 2.0? 2- Hva er forksjellen på Sense og Android? 3- vil Sense fungerer med programmet "Quick settings"? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 om HTC ikke har lagt ut oppdatering, må du "roote" telefonen før du får gjøre programvare oppdateringer. anbefaler deg å bruke en tilfeldig søke nettside for å finne mer info. søk f.eks htc magic custom roms Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 1 - Ingen bruker Android 2.0, det er 2.1 (og nå 2.2) som gjelder. Ingen offisiell oppdatering fra HTC, for min del la jeg inn Cyanogenmod (versjon 5.0.8 - Android 2.1 "i bånn") Dette kan være en enkel prosess hvis du er heldig, litt vanskeligere hvis du er uheldig. 2 - Sense er et "skall" som HTC har bygget oppå Android, med noe ekstra funksjonalitet, eyecandy etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå