Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg får ikke koblet til Google.com

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med Google.com serveren. jeg kommer ikke inn på Google.com og jeg får ikke logget på youtube :/ det står: Firefox can't establish a connection to the server at www.google.com. det funker heller ikke i IE eller Google Chrom : ( så jeg luerer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet ? eller om jeg må formatere eller ta systemgjenoppretting ? tror at Gmail ikke funker heller : (

jeg viste ikke hvor jeg skulle legge posten så jeg la den her pga det har litt med nett og gjøre men tror det kan ha noe med Maskinen også, har kjørt virus scan, fant ingen trusler, så jeg har lagt ut på facebook og alt, det er veldig irriterende.

## topic endret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å gå til Google ved å taste inn IP-adressen 74.125.77.104 i adressefeltet på nettleseren. Prøv å ping google.com i ledetekst (skriv cmd i Kjør og skriv ping google.com)

Fungerer alle andre nettsider du prøver?

Takk for tipset, og jeg kom meg inn på google, men det er ikke så viktig. fordi jeg kommer inn på google.no : ) men det som irriterer meg mest er at jeg ikke får logga på youtube. og ja alle andre nettsider funker, i allefall nesten. jeg har drivd litt med RSbot for å prøve å tjene litt penger på det, og Runescape.com funker ikke... men de fleste andre funker.

Lenke til kommentar

Noen drittprogrammer som har lekt litt med host-filen på pcen tenker jeg.

gå til c:\windows\system32\driver\etc

Åpne filen som heter hosts i notepad og fjern alt som heter google eller runescape der. (evt ip-adressene til de sidene)

jeg har win 7 btw

Noen drittprogrammer som har lekt litt med host-filen på pcen tenker jeg.

gå til c:\windows\system32\driver\etc

Åpne filen som heter hosts i notepad og fjern alt som heter google eller runescape der. (evt ip-adressene til de sidene)

jeg har win 7 btw

Tusen takk Flimzes :)

Endret av Zergo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...