Pysj Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 7230 har en del fine sider, men dessverre også noen ulemper. Les mer Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Etter å ha lest gjennom sitter jeg igjen med et ønske om et mer "saklig" eller "objektivt" språk. Synes det blir i overkant "muntlig". Eks: "Strengt tatt er ikke dette nevneverdig fantastisk på denne.." "høres både det ene og det andre knirket." "Også rimelige telefoner har i dag stort sett mer eller mindre gode multimediamuligheter." Stort sett mer eller mindre? Javel.. det sier jo egentlig ingenting med mange ord. Var dette ment som kritikk? Ja, en liten mild en, må jeg vel si. PS. Hvis moderator synes at dette innlegget passer bedre som en privat melding til forfatter, så feel free til å fjerne/flytte det. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 skulle ønske nokia kunne lage mobiler av samme kaliber som 8850/8310 osv igjen. det de kommer med nå er jo bare stygt VRÆL. plastikk og plastikk og lik design som alltid Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Syns ikke 2 GB minnekort fortjener +, det koster sikkert ikke mer enn 10-20kr for Nokia. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Etter å ha lest gjennom sitter jeg igjen med et ønske om et mer "saklig" eller "objektivt" språk. Synes det blir i overkant "muntlig". Eks: "Strengt tatt er ikke dette nevneverdig fantastisk på denne.." "høres både det ene og det andre knirket." "Også rimelige telefoner har i dag stort sett mer eller mindre gode multimediamuligheter." Stort sett mer eller mindre? Javel.. det sier jo egentlig ingenting med mange ord. Var dette ment som kritikk? Ja, en liten mild en, må jeg vel si. PS. Hvis moderator synes at dette innlegget passer bedre som en privat melding til forfatter, så feel free til å fjerne/flytte det. Hei! Takk for tilbakemeldingene. Jeg er delvis enig i deg at det ble litt vel mye babbel i denne testen. Tar det til etterretning og skal prøve å tenke mer over det heretter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg