thoering Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dirty Water, samme problemet her! F*** fikk nesten ikke sove i går natt. Så bare for meg den stygge munnen! Slutt og terrorisér... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dirty Water, samme problemet her! F*** fikk nesten ikke sove i går natt. Så bare for meg den stygge munnen! Slutt og terrorisér... Dette blir for dumt. Er du virkelig så svak psykisk at du må legge deg så kraftig opp i dette? Jeg betviler sterkt at du mener det du sier. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hmm... jeg som trodde det var slik at konstant eksponering fra ultra voldlige actionfilmer og massedrap i spill herdet folk, jaja så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 av teoretiske grunner klikker eg sjeldent på linker som ser tvilsomme ut...og heller leser videre på tråden uten å klikke på alt med blå skrift.. ut ifra svarene på denne tråden var nok det lurt ja... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Og nå går alle spillene glatt? DEn var bra lol2k for den ass Lenke til kommentar
Mac Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hva med å prøve Red Bull som kjølepasta, den gir prosessoren vinger og lar frekvensen fly til nye høyder.. hehe (Du må ha sett reklamen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå