Gjest orden Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det tviler jeg MEGET sterkt på, men du kan jo alltids teste det Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Aldri hørt om folk så har brukt det. Tror folk flest bruke et par kroner på skikkelig kjølepasta. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Og nå går alle spillene glatt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Og nå går alle spillene glatt? HAHAHAHHAHAHAHAHAHA. Nå DRITER jeg i om det blir offtopic, LOL! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ein venn sa til meg at det gjekk an å bruke tannkrem som kjølee-paste. Er dette sant? Går det an med den vanlege tannkremen utan sink? Tannpasta skal brukes til å pusse tenna og bare det, eller vil du se slik ut? Bilde Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Og nå går alle spillene glatt? Hehe. Dette var vel gullkorn-stoff. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det hadde vært morsom om noen kunne ekstremteste dette på en CPU man kunen ofre: Man kunne da måle idle og load temperatur ved bruk av f.eks. disse remediene: - Artic Silver 3 - Tannkrem - Ingenting (kun rene overflater) - Vanlig kopipapir, 80g A4 ark (kun en bit selvsagt) - Glidemiddel - Skokrem - osv. Jeg har leste flere tester som sammenligner kjølepastaer, men hvorfor ikke prøve noe spenstigere? Er det noen som tar utfordringen? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Og nå går alle spillene glatt? HAHAHAHHAHAHAHAHAHA. Nå DRITER jeg i om det blir offtopic, LOL! Litt feil quoteing i signaturen din... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hadde jeg hatt tilgang på ordentlig testutstyr, skulle jeg med glede prøvd disse tingene. andre gode ting å bruke som pasta: ketsjup. jordbærgele. leverpostei. rømme. molybdenfett. en kondom. stearin. nugatti. noen andre ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Maling, superlim, motorolje osv osv. Mulighetene er mange Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 superlimI såfall bør man teste det til slutt... En fordel med det er jo at man slipper å bruke feste klipsene på kjølern... Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Han fyrn hadde faktisk fluelarver i tannkjøttet sitt.. delikat. Veldig delikat. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3. Du burde endre nicket ditt til Dr. Lube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå