Tatuhiba Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Får vel si hei til alle sammen siden jeg er ny her og greier! Mamma til 3 og bor på østlandet. Jobber innen helse og er lykkelig gift! Har masse forskjellige hobbier og skulle sikkert ha eliminert bort noen slik at kunne få gjort noe ordentlig, men det er jo så masse som er spennende å holde på med Jeg er ikke ukjent med forumsverdenen... er medlem av både norske og utenlandske og har tidligere fungert som både moderator og Administrator på et par forum... (nok en hobby...hehehe) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Heihei! Velkommen! Dessverre tror jeg ikke vi kan være venner, jeg skaffer meg altfor ofte papercuts Lenke til kommentar
Tatuhiba Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Huff da, avvist i første post!!! Lenke til kommentar
Tatuhiba Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Er du spenstig? Tja, kommer meg over dørstokken hvertfall! Lenke til kommentar
Tatuhiba Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Tar du mye i benken? Nei, kjøkkenbenken er det mannen min som tar i Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 En post forsvant. Det er ikke alle måter å ønske nye brukere velkommen på som er like OK... Geir 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Velkommen til forumet! Kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå