artie Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hei, sitter og skal kjøpe meg en ny laptop og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal gå for en hardcore gamingvariant (type Envy) eller kjøre noe lettere, med god batteritid. Jeg har vel konkludert med at mine fps-dager på laptop er over og mesteparten av gaminga foregår på PS3'n om dagene. Derfor lurer jeg på om en PC som: Acer Aspire TimelineX 4820TG 14" HD LED (lenke http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=597132 ) Duger til å lame litt i Starcraft II når det kommer? Pcn har følgende skjermkort: ATI Mobility Radeon HD 5650 HyperMemory inntil 4091 MB Det er trist å si, men det virker nesten som batteritid, og ram har blitt viktigere enn performance for meg :-( I IS GETTINGZ OLD. Eventuelt om noen kan anbefale noe som tilsvarer ovennevnte. All annen input er også = <3 Endret 13. juli 2010 av artie Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Blizzard sine spill er generelt sett ikke så veldig krevende, så vil tro den klarer SC II greit, kanskje ikke maks detaljer, men kan ikke være langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå