Gå til innhold

grafikkortet fryser er det i stykker??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis grafikkortet fryser må du gi det mer varme. Prøv å legge ei dyne rundt pc-en for å isolere den.

:p

Problemet er vel heller motsatt. Sjekk at kjøleribba sitter slik den skal. Frysing tyder på for varm gpu.

Lenke til kommentar

gpu = graphic prosessor unit

Det kan også være for vamrem innebrikker,,,,,

Mitt Radeon 9800 pro kort ser av og til ut som om bildet har gått gjennom en makuleringsmaskin....men dette er bekreftet å være en "feil" på kortet så det skal byttes , men kunne hendt det er noe feil på ditt kort også.

Lenke til kommentar

vent vent, du LIMTE kjøleribba fast??

har du drevet å moddet på det kortet eller er det bare meg... som øyeblikkelig hadde sendt kortet (9700 er jo trossalt NYTT) i retur hvor jeg fikk det, kjøleribba skal liksom ikke bare dette av, og det skal være lite nødvendig av kunden å LIMe den fast igjen,, men nå som jeg begynnte:

Hva slags lim brukte du??

Lenke til kommentar

Ja jeg prøve de å skifte vifte på det,var en revoltec men den var dårlig.

Kunne ikke klokke en dritt,stressa med og få ev de plastpinnene som står i kjøleribba.De ble vel dårlige så jeg limte det fast,det funker fett nå da 15600 3d mark.Jeg brukteAraldit lim rapid tørker på 10min,tror det er et slags superlim.

Lenke til kommentar

Virker så du ikkje vet så masse så skal ikkje si no stygt på d du har gjort 8)

Men å lime kjøleribba fast er vell ikkje så lurt, du bør nokk legge et trynt lag med goop der i steden :yes: Da får du lengre levetid på kotet osv...

så lenge d ikkje blir for varmt.

Lenke til kommentar

Jeg sa at plastpinnene var istykker.

Nei jeg kan ikke legge kjølepaste der da sitter den ikke fast bare detter av igjen.Den lever sikkert flere år.Du kan kansje forklare på hvilken annen måte jeg skulle gjøre det på hva??

Og hvorfor skulle det ikke leve så lenge forklar nermere du??

Foresten det var ikke goop på der jeg limte orginalt så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...