PredatorZ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Når jeg skal starte 3d mark dryser mitt radeon 9700pro kort. Samme skjer når jeg skal starte UT2003 hva kan vere galt? Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvis grafikkortet fryser må du gi det mer varme. Prøv å legge ei dyne rundt pc-en for å isolere den. Problemet er vel heller motsatt. Sjekk at kjøleribba sitter slik den skal. Frysing tyder på for varm gpu. Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 mener du cpu eller?? Du skjønner kjøleribba falt av i stad,ikke spør hvordan?? Håper det ikke er det,men jeg sitter jo her og skriver med samme pc da. Noen flere svar?? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 gpu = graphic prosessor unit Det kan også være for vamrem innebrikker,,,,, Mitt Radeon 9800 pro kort ser av og til ut som om bildet har gått gjennom en makuleringsmaskin....men dette er bekreftet å være en "feil" på kortet så det skal byttes , men kunne hendt det er noe feil på ditt kort også. Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 jeg fikk det til,jeg limte kjøleribba fast til kortet lim gjør underverker hehe Kjøleribba satt ikke fast. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 okey, ska bare si en ting: Hvis du har en PC, alt fungerer strålende. Så detter f.eks ei kjøleribbe av.. Så funker den ikke fullt så bra mer. Hva kan da være problemet? 8) Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Fikk ihvertfall 15700 poeng i 3dmark det er bra det da. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 vent vent, du LIMTE kjøleribba fast?? har du drevet å moddet på det kortet eller er det bare meg... som øyeblikkelig hadde sendt kortet (9700 er jo trossalt NYTT) i retur hvor jeg fikk det, kjøleribba skal liksom ikke bare dette av, og det skal være lite nødvendig av kunden å LIMe den fast igjen,, men nå som jeg begynnte: Hva slags lim brukte du?? Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ja jeg prøve de å skifte vifte på det,var en revoltec men den var dårlig. Kunne ikke klokke en dritt,stressa med og få ev de plastpinnene som står i kjøleribba.De ble vel dårlige så jeg limte det fast,det funker fett nå da 15600 3d mark.Jeg brukteAraldit lim rapid tørker på 10min,tror det er et slags superlim. Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Virker så du ikkje vet så masse så skal ikkje si no stygt på d du har gjort 8) Men å lime kjøleribba fast er vell ikkje så lurt, du bør nokk legge et trynt lag med goop der i steden Da får du lengre levetid på kotet osv... så lenge d ikkje blir for varmt. Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg sa at plastpinnene var istykker. Nei jeg kan ikke legge kjølepaste der da sitter den ikke fast bare detter av igjen.Den lever sikkert flere år.Du kan kansje forklare på hvilken annen måte jeg skulle gjøre det på hva?? Og hvorfor skulle det ikke leve så lenge forklar nermere du?? Foresten det var ikke goop på der jeg limte orginalt så det er sagt. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Thermal Adhesive (AKA termisk lim)kanskje? Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Det var ikke goop der orginalt så hvorfor skulle jeg legge goop der da. Lim duger det å,jeg sier fra når grafikkortet går til helvete. Blir nok lenge til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå