Gå til innhold

Skal ha ny gamer pc. Hvordan er denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for svar:) Ja muligens hovedkortet ikke er av dem beste, men så lenge det er klart for ett nytt grafikk-kort om 1-2 år så skal den vel vare lenge den pc'en der håper jeg:)

tenker også at jeg druser til å legger inn 8 gig RAM på den...like greit å "overkille" rammen siden det ikke er dyrt med ram uansett.

Lenke til kommentar

stillig pc, skulle hatt sånn... Bare å bære med seg som en koffert.. Mangler bare at det er skjermholder på den og på andre siden for ledninger, tastatur og mus. Da hadde den vært perfekt. Nye gamer laptopen? Hvis den kommer med oppladbare batterier. ;-)

Lenke til kommentar

ja den kommer med win7 64 bit home edition....funker greit nok det tenker jeg. Bruk og bruk for med 8 gig...jeg vet APB folk som spiller APB sier at dem opplever mindre hang-ups ved å ha 6 gig f.eks...så det skader ikke med mer RAM. Og la oss si det slik..jeg vet ikek sikkert, men jeg skal ihvertfall ikek la det stå på rammen. Og 8 gig er uansett mer fremtidrettet sånn sett hehe.

kabinettet er så som så....bryr meg ikke så mye om det da den stues inn i skrivebordskapet mitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...