tormoddf Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vil fortsatt fokusere på følelser og historiefortelling i sine neste spill. Les mer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Sier de noe om hvilke plattformer de jobber med? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 De ble jo fucka opp av Sony med Heavy Rain, så jeg håper det neste spillet blir uavhengi av Sony sitt regi. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 De ble jo fucka opp av Sony med Heavy Rain, så jeg håper det neste spillet blir uavhengi av Sony sitt regi. Hvordan ble de fucka opp av Sony? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 De ble jo fucka opp av Sony med Heavy Rain, så jeg håper det neste spillet blir uavhengi av Sony sitt regi. Hvordan ble de fucka opp av Sony? Vel, Heavy Rain folka skulle lage DLC'er til spillet, men Sony sa fuck dere, dere skal lage hele spillet på nytt, nå med 3D. Selv om ingen kommer til å kjøpe spillet på nytt med 3D! Hvorfor få flere DLC'er til et fantastisk spill når vi kan ha 3D som ingen vil ha? YAY Sony! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Gidder du komme med kilde på det du sier om at de egentlig ville lage DLC, mens at sony tvang dem til å lage det i 3D med move-støtte? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Gidder du komme med kilde på det du sier om at de egentlig ville lage DLC, mens at sony tvang dem til å lage det i 3D med move-støtte? http://www.eurogamer.net/articles/cage-heavy-rain-dlc-will-never-be-made 3D vet jeg ikke noe om, men de prioriterer Move-støtte over DLC i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg