L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjøpte i forrige uke en Acer Aspire 5551G. Den har i utgangspunktet et 6cellersbatteri. Lurte derfor på å kjøpe et litt større batteri eller bare et ekstra. Men jeg har aldri handla batterier til laptop før og i så måte oppstod det et lite problem. Det er jo faen meg helt umulig å finne ut hvilke batterier som passer til hvilke bærbare i mange tilfeller. Kan noen hjelpe meg å finne batterier jeg kan bruke? 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Så vidt jeg vet er det ikke større batteri til denne. Det kan godt være det fins uorginale batterier som er større og kan passe, men fant ingenting når jeg søkte på ebay ihvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Så det er ikke sånn at det er noen form for standarder? Hver modell har eget batteri? Tilgi meg om jeg spør dumt, men jeg er totalt n00b på dette. Endret 13. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nei, det er ingen standard. Som regel må man holde seg til det produsenten tilbyr. Har man flaks finnes det 3.parts batteri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Hmmm... Sendte en forespørsel til Lefdal der den ble kjøpt. De burde nesten kunne peke meg i riktig retning siden de solgte meg maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå