lansti Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg sitter med en JS fil jeg skulle ha kikket litt på, men når jeg åpner fila i notpad, notepad++, autoit m.m før jeg følgende: î¡dnŽ„’ª.AFÉ™Ld‰w[Û|PŽÈý]zSêH½œ¬z¾qöq¹¨X¦_Τj¦Np +Lç,ðya)wYY¾‚NNŒãwiPrœnˆ ]ÿ¼¾üšxYÆÓâU|Ú÷”‘¢½\Bû„^þ÷}ž”®•î¤Ðgio{’VßÆ8›š…Å•1AŸŠÍüaìjO–|”“UðšŽTWÝpÆüÄ/sW}>¾„›Þ’“?°»·ržx®ÛoŒ¢lR쿺‚˜.Ñ/í+Øônµ(}‘d©¾¿ò™ŸCµƒv’9R ¥ª¡K]S{ž|:Ô7®\†ã{rŸú_—‡ç’jY¯ƒ8Ò%Frõs¤Ž—dqL»â4Ü8wú,‹ žU*HgÁظ齡0Õ§¼ïÇÏýˆPî§c´%–ÔáÔôÃLO‚Tóª^iK}d«nOÌñÀ6f™~mwÿLC%‰ºóØkäzŽ'‘ú‰m•˜yg¨wY‰b jb$ýÍð4 Dette er kun et lite utklipp, totalt er det 43 kodelinjer. Hvordan får jeg opp denne JS fila i leslig format? Trodde JS var ren tekst... Legger ved hele fila som vedlegg(endret filetternavn til TXT, likte ikke at jeg lastet opp en JS fil.) action.txt Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er ikke en tekstfil. Den er "kodet" for å være uleselig. Enten har du feil fil eller så er det meningen at den ikke skal være leselig. ;-) Lenke til kommentar
lansti Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Ok, men må da finnes en måte å decode denne på... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg klarer ikke å få noe fornuftig ut av det der.. og tviler på at en browser vil klare det. Forøvrig, dette hører ikke hjemme i Java-forumet, Javascript != Java. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Som andre allerede har påpekt, er dette et Java-forum, og ikke et JavaScript-forum, så jeg burde jo ikke gi deg noe utfyllende svar, men skitt la gå... Filen i vedlegget inneholder ikke gyldig JavaScript-kode. Ingen nettleser eller annen programvare med en JavaScript-tolker vil kunne "kjøre" filen. Det er ingen måte å "kode" en JavaScript-fil på, slik at resultatet blir noe a la det man ser i filen din. Det man kan gjøre, er å "obfuskere" koden, det vil si gjøre den så uleselig som mulig, uten at du forandrer programmets struktur. Dette gjøres gjerne ved å fjerne alle linjeskift, forandre navnet til variabler, osv, osv. Radlekatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå