Gå til innhold

Hvilket mobilt bredbånd er å anbefale i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skal snart flytte for meg selv, og har derfor planer om å fikse meg mobilt bredbånd på PC-en. Med svært lite erfaringer med mobilt bredbånd lurer jeg derfor på hvilket selskap jeg skal velge til ren nettsurfing. For 2 år siden hadde jeg mobilt bredbånd fra ICE i Tromsø, men det endte opp med at jeg måtte avslutte avtalen fordi det fungerte så dårlig. Det ga meg ekstremt lav hastighet og konstante tilkoblingsproblemer. Samme problemet hadde en venn av meg med Telenor.

Noen som kan dele litt erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal snart flytte for meg selv, og har derfor planer om å fikse meg mobilt bredbånd på PC-en. Med svært lite erfaringer med mobilt bredbånd lurer jeg derfor på hvilket selskap jeg skal velge til ren nettsurfing. For 2 år siden hadde jeg mobilt bredbånd fra ICE i Tromsø, men det endte opp med at jeg måtte avslutte avtalen fordi det fungerte så dårlig. Det ga meg ekstremt lav hastighet og konstante tilkoblingsproblemer. Samme problemet hadde en venn av meg med Telenor.

Noen som kan dele litt erfaringer?

Hva er du ute etter?

er hastighet eller pris viktigst for deg?

Hvor i Tromsø er dette?

Om det er i sentrum så tipper jeg Netcom kommer med LTE i løpet av året.

Lenke til kommentar

Bruker telenor, har hatt 2 mobile bredbåndsmodemer og sim kort fra telenor de siste par årene. Samtidig.. Har testet med netcom sine også siden kamerat av meg sverger ved netcom.

Vi har begge byttet over til Alfa Fly 3G USB Mobile Broadband Modem 7.2 Mbps HSDPA og det er ingen tvil om at dette modemet fungerer bedre med hvilket som helst abonnemang enn hvis man bruker modemer fra Netcom, Telenor, Ice.

Det er å anbefale på det sterkeste.. Det er samme produsent som telenor sine, huawei eller noe. Bare at det selges som alfa. Selv om telenor har strupet linjehastigheten min pgav overforbruk så fungerer det mye bedre med denne. vi kan nå sitte 3 maskiner samtidig å få god linje. Føles som å sitte på fastnett. Har testet de mange steder og alltid er de bedre.

Endret av datagnom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...