Gå til innhold

Iphone 4 i hardt vær


Anbefalte innlegg

Poenget var bare at hadde dere gjort det samme en uke senere, på samme sted, med samme telefonene, så hadde resultatet med all sannsynlighet vært annerledes. Det gir generelt ingen mening å sammenligne hvor bra dekning telefoner har med mindre det er en fysisk test som måler sterilt i et laboratorium, eller det er en trend-test over lengre tid.

 

Jammen jammen MIN anekdote tilsier at det IKKE er noe problem med iphone 4!

Her om dagen da jeg var på fylla kan jeg sverge på at jeg hadde femten streker da jeg kjøpte kebab.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at antenneproblemet ikke lå i software?

Alle kloke folk som har peiling på teknologi og på hvordan mobiler fungerer i dag har visst helt i fra starten av når nyhetene om antenne problemene kom at dette ikke er noe software feil.

 

Men ettersom hva jeg har forstått, så er det ingen som gir opp iPhone 4 uansett hvilke problemer den skulle ha. Så da er denne sangen her dedikert til iPhone 4 og for dem som ikke vil gi opp telefonen.

:D. Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Hvem er mest fanatiske her? De som forsvarer apple eller de som absolutt skal passe på at ingen kjøper seg Iphone 4 og som bruker timesvis på å overbevise folk om at andre mobiler er MYE MYE bedre. Er det ikke bare å la folk gå rett i fella å kjøpe dekenne mursteinen om de ønsker det?

 

Jeg må ærlig si at jeg forundrer meg på at såkalte LAB tester viser at dette er ett problem, mens at mer praktiske tester/erfaringer, slik som amobils test av Iphone 4 sier at dette ikke er ett problem.

 

 

Andantech's test viser jo at f.eks. Nexus One mister 17,7 desibel om man gjør death grip på den, mot Iphone 4's 24,6 noe som da betyr at Nexus one også vil miste dekningen om man gjør dette i ett område med svak dekning. Ellers så konkluderer de med at antennen er mye bedre enn Iphone 3GS. Kan ikke si jeg følte meg plaget med den når jeg eide den, og jeg bor ikke i noen by.

 

Andantech

Lenke til kommentar

Er enig i at ettersom signalet er bedre enn 3GS så vil sannsynligvis ikke droppen i signal være helt katastrofal. Det som irriterer meg grenseløst er derimot at apple faktisk selger en gummilist som du kan ha rundt telefonen for å fikse problemet? Skikkelig Apple-sært.

Lenke til kommentar

TIl de som kritiserer folks egne erfaringer som "uvitenskapelige", når personer her som faktisk eier iPhone 4 forteller at de ikke opplever problem med dekning/signalvariasjoner; Testen som Consumer Reports har gjort er heller ikke vitenskapelig, og er ikke den endelige fasiten på denne problematikken.

http://mobileanalyst.wordpress.com/2010/07/12/iphone-4-report-consumer-reports-study-is-full-of-crap/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...