sfRoyal Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ok, jeg skal kjøpe ett nytt spill... jeg lurer på hva som varer lengst og er mest variert, pluss gir mest spillglede av: Enter The Matrix Colin McRae 3 The Hulk Rise of The Nations noen fler? de skal helst ha både multiplayer og singleplayer... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg vil utelukke cmr3 om du vil ha variasjon og mye spille glede, selv om det kan være kult å linke/spille online dah... Men teh Hulk ville jeg kjøpt...det er mye variasjon varer lenge...DRIT stort spill så du må ha litt plass på PC èn....I spiller spiller man både som Hulken og Han "hulken før han blir sur"...så det virker mest kult.. men egentlig har jeg ikke prøvd noen av disse spillene jeg bare snakker bullsh*t men Go Hulken! Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 TOCA 2 CC Generals! Splinter Cell Impossible Creatures :smile: Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 CM4 hvis du er fotball intresert.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 av de på lista di vil jeg absolutt anbefale RoN, utrolig lovende. ellers holder jeg på å dø på meg mens jeg venter på Frozen Throne, påbygging til WarCraft III, som man for øvrig får for 200 nå, absolutt verdt å ha i samlinga si. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvis du liker hjernedød grotesk action så kan jeg anbefale Postal 2. Det finnes en demoversjon for dette spillet, så du kan prøve før du eventuelt kjøper. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Neverwinter Nights: Shadows of undrentide... gleder meg litt for mye, kommer ut om et par dager Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 æsj, har Postal 2, og jeg likte det ikke... men jeg har tenkt å prøve RoN da WarCraft III, som man for øvrig får for 200 nå, absolutt verdt å ha i samlinga si. klart jeg har WC3 Lenke til kommentar
Über Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Rise Of Nations & IL2-Sturmovik Forgotten Battles Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nevn litt mer om hva slags spill du liker og eksempler. Markedet flyter over av gode spill (hvis du ikke har mange fra før seff) De spilla du nevner suger, med unntak av ron som jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Massevis av gode spill om dagene (og enda mer søppel så klart). Av de du nevnte er Rise of Nations en overraskende hit - bland civilization og age of empires - mens Enter the Matrix er det værste søppelet jeg har sett på mange mange år. Andre titler som er relativt nye nå jeg kan anbefale sterkt er: Vietcong - PC, taktisk fps Splinter Cell - PC/Xbox, sneaker fps (en moderne Thief) Metroid Prime - Cube, fps/rpg av de aller beste. Helt verdt en cube alene... Zelda Windwaker - Cube, må bare spilles =) Galactic Civilizations - PC, en verdig "oppfølger" til Masters of Orion 2 i forhold til kjempefloppen MoO3 Tropico 2 - PC, med pirater, wenches og apekatter kan det rett og slett ikke gå feil Bloodrayne - PS2/Cube, overraskende morro og får action/effekter i Enter the Matrix til å se ut som sesam stasjon. R6-3 - Raven Shield - PC, super oppfølger hvis du liker taktiske fps (alla CS) IGI 2 Covert Strike - PC, taktisk fps fra norske Innerloop For å nevne noen =) Cheers Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg spiller kun cs og gtavc for tiden. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Gå for Star Wars Galaxies! Da får du en spill-opplevelse som varer lenger enn 10-15 timer! Eks. på nettbutikker som du kan importere fra: ebgames.com cdromshop.com gamerstop.com play.com Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg anbefaler følgende spill: Age of Mythology Delta Force: Black Hawk Down (Exellent underholdning) Rise of Nations (ikke like bra som AoM, men close). Dette er de spillene jeg spiller mest nå om dagen, men totalt sett går det nok mest i Championship Manager 4. Dette er 4 spill det absolutt er verdt å prøve ut! Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 R6-3 - Raven Shield - PC, super oppfølger hvis du liker taktiske fps (alla CS) hvordan våger du å sammeligne raven-shield med counter-strike? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Trukke du skal få noe mer variert spill enn SWG Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 for all del! Hvis du skal ha et spill som du kan spille over LANG tid velg NeverWinter Nights, du burde kanskje kjøpe begge spillene? men jeg vet ikke. da har du iallefall noe og gjøre i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå