jaannibaaj Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har akkurat formatert min PC og er i gang med re-installeringer. Da jeg brukte win-update var det 108 oppdateringer. Installert, starta på nytt, flere funnet, re-starta osv. Men nå er det over 30, som har status mislykket. Jeg har prøvd å gjøre som det står i "hjelp", deaktivere brannmur/antivirus som jeg har. Venta 10-20 min. Men jeg får ikke installert dem. Noen av dem er viktige, så jeg vil jo helst ha dem. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Og evt. hvilken Service Pack har du installert? WinXP SP2 er visst discontinued, kjører du XP SP2 bør du laste ned SP3. Lenke til kommentar
jaannibaaj Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Og evt. hvilken Service Pack har du installert? WinXP SP2 er visst discontinued, kjører du XP SP2 bør du laste ned SP3. Siden jeg ikke var kommet så langt i re-installerings prosessen, tok jeg like gjerne en ny formatering. Så tok jeg 10 og 10 oppdateringer om gangen. Da var det bare en han ikke fikk med seg. Så nå er alt i orden. Men takk for svaret. Jeg kjører Vista Home Premium. Stod i hjelp/støtte at det kunne skje om det vare mye som skulle lastes ned, men at det bare var å vente 15 min å prøve igjen, men det hjalp ikke. Men alt er i boks nå. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå