osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Verdens verste pålegg burde ta turen til junaiten. Min stemme går til Banos! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 kremtopper og kamferdrops 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hva med en boks "sparkling iste" fra Tine. Det er faktisk kjempegodt, og av de landene jeg har vært i, har jeg aldri vært borti lignende. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Oh, spennende Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Sparkling iste støtte jeg faktisk på for første gang i Tyskland i fjorsommer. Sært, men godt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det er godt mulig det er de samme greiene i ny forpakning. Tine skriver "Tappet i EU for fellesjuice A/S", altså er det ikke produsert i kongeriket Norge. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 God morgen, folkens! Da er listen lang og fin, tar gjerne flere forslag: Salt lakris Lakrisal Sursild (godteri) Tørrfisksnacks Lapskaus Tur-rasjon (REAL) Spekeskinke Fiskeboller Joikakaker Multesyltetøy IFA Troika Baconsvor/øffer Vestlandslefse Hockeypulver Banos Kamferdrops Sparkling Iste For de som har dritlyst til å donere mot frakten, mottas alle donasjoner med ett stort takk! ( 90030504126 ) Flere forslag til listen? Jeg sender om et par ukers tid! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg synes vi burde finne ut hva som er favorittbiten hans i Twist-posen. Og hva med noe skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG! grovt brød. Amerikanerne har jo knapt tilgang på annet enn loff, så noe kraftig rugbrød av den typen som selges i poser med evig holdbarhetsdato burde vel gjøre susen ... Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Se hva jeg fant! http://www.supermarket.no/blaskjell-i-vann-250-g-eldorado.html Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Kom med forslag, folkens Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hva med skikkelig, skikkelig godt øl? Nøgne Ø har jo vunnet masse internasjonale priser og jeg tviler på de har det der borte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Da har jeg handlet inn en diger haug med forskjellig godteri. Jeg skal ta meg en runde og skaffe følgende: Salt lakris Sursild (godteri) Tørrfisksnacks Lapskaus på boks Tur-rasjon (REAL) / millitær-rasjoner Spekeskinke Fiskeboller på boks Joikakaker på boks Multesyltetøy IFA Troika Baconsvor/øffer Vestlandslefse Hockeypulver Banos Kamferdrops Sparkling Iste Om noen vil donére en ting eller to til forsendelsen, kan dere gjerne ta kontak! Bilder av haugen jeg har så langt kommer etterpå 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kan donere en boks bønner, det eneste jeg har råd til atm. Men ellers, super-kudos til deg Osse. Mye morro hver gang LordKat spiser Norge. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Tror han har bønner der borte ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå