osse-mon waits for alice Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Vet ikke om det er så veldig mye billigere, men jeg kan sjekke neste gang jeg er i Årjäng på hytta Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kan ikke bare noen av oss overføre litt penger til deg, så blir det enklere å få sendt ting? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Haha. Ja, om folk har lyst til det, så må de gjerne gjøre det. Dog er jeg ikke på tiggerferd, altså Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg donerer gjerne en hundrelapp. Hvis noen andre også bidrar så får vi dette avgårde Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) La meg kontakte min sveitsiske bankkonto. E: Det går greit Endret 28. juni 2011 av Solid Snail 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Stiller gjerne med en hundrings jeg og Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Du verden.. Da får jeg organisere dette, tror jeg! De av dere som har lyst til å bidra med lokale godbiter som tåler flyturen, kan si i fra i denne tråden! Foreløpig har jeg to ting på lista: Fiskeboller Tørrfisksnacks Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva med en pakke Ifa og en Troika? Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Humm, personlig synes jeg egentlig det er greit å gi seg mens leken er god. Første episode var genial, og andre episode (av lordkat eats Norway) var fortsatt også bra. Er ikke tre episoder fra ett land litt overkill? Sånn for å ikke virke slem, kald og "gledesdrepersk" poster jeg denne: 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 jeg vet ikke om de spiser dette der borte, men.. Lenke til kommentar
var kaffe = function Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Send han noe Rød 3, eller snus Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Får nesten dra frem denne tråden igjen og høre hvordan det går med pakke nummer 3? 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jo, planene er der helt klart. Det er derimot mulig at jeg skal bort dit i Januar, og da hilser jeg på ham live. Mulig det blir en LordKat eats ft. Norway 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Høres bra ut. Gleder meg! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Må dra denne fantastiske tråden frem igjen. Er det noe nytt å melde Osse? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Dessverre er det ikke det. Jeg la mine planer litt på hold da pappa fikk kreft rett før jul. Da min far var på bedringens vei, døde dessverre faren til Jason. Han har trappet litt ned etter dette, men er på full fart tilbake nå. Jeg skal sende en kasse til, men jeg trenger som sagt hjelp til å finne ut hva søren jeg skal sende Joikakaker Tørrfisksnacks Fiskeboller Baconsvor ???? Profit Edit: Jeg skulle egentlig til USA i år, men ettersom pappa ble dårlig gjorde jeg ikke det allikevel, for de som lurer Endret 9. april 2012 av osse-mon waits for alice Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Mener å huske at han likte tykklefsa, så hva med å prøve ut vestlandslefse? Pulverpadder? Muligens noe spekekjøtt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå