Solid Snail Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 woo! Han greide å åpne den i rommet. Og nå stakk han. Jeg tror du drepte han Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Han døde nesten. Lukten henger vist i rommet enda Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Det tok to dager før lukta forsvant Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Neste gang du skal sende ;P send litt mer normal mat ? Grandiosa? og tja sånne ting en normal person spiser idag;P Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan skal jeg sende grandis til USA? Dessuten har jeg sendt masse vanlige ting over Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, men vanlige ting som normale folk spiser idag:P Ikke gammalost og sånt tøv ;P Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Pinnekjøtt med instrukser, kanskje? Det vil vel klare flyturen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Ja, men vanlige ting som normale folk spiser idag:P Ikke gammalost og sånt tøv ;P Problemet med dette er at det vanlige folk spiser i dag i Norge, har de i USA, dermed blir ikke dette noen sjokkopplevelse for han. Dermed må man ty til råtten fisk Endret 15. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, men vanlige ting som normale folk spiser idag:P Ikke gammalost og sånt tøv ;P Ja en video av at han spiser pizza og brødskive med smør og skinke blir jo hysterisk morsomt.... Hele poenget er å sende ham rare og spesielle ting. Uten wtf faktor og ting som kan være ekle eller er sjeldne blir det bare vidoer av en feit dude som spiser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Sakset fraen diskusjon på intraforumet: Pinnekjøtt. Du må sende pinnekjøtt. Husk instruksjoner om at det må legges i vann i et døgn før det tilberedes. Hvordan er det å sende alkohol til statene? Nøgne Ø har jo vunnet noen priser. Og send stakkaren mer Solo Hvamednoen norske feltrasjoner om du kan fåtak i?Deskal visst værebedreenn de amerikanske han allerede harspist. Eventuelt bare Real Turmat som er sammegreia bare uten militær innpakning. Og, ja, spacetasten min tok kvelden nå. Nei,jeg gidder ikke rette det opp. Her kan du få kjøpt de norske stridsrasjonene forresten: http://www.armygear.com/categories/ERN%C3%86RING%7B47%7DSTRIDSRASJONER/Drytech-%252d-Stridsrasjoner/ Går for 5000KCal om de er inne på lager. Bare for å gi inntrykk av at vi nordmenn er noen råtasser. tongue.gif Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Stranda spekeskinke. Tror dere det er mulig å sende over uten at den blir bedervet? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Bare jeg som reagerte litt på at mye av det som ble sendt i den første videoen, egentlig burde ligge i et kjøleskap? Maten smaker vel anderles når den har ligget ute noen dager. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det burde helt klart vært kaldt både under transport og til lagring. Er vel ikke bare bare å holde noe kaldt når det skal over til statene. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Herlig video (den i førsteposten)! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Bare jeg som reagerte litt på at mye av det som ble sendt i den første videoen, egentlig burde ligge i et kjøleskap? Maten smaker vel anderles når den har ligget ute noen dager. Joda, noen av tingene burde vært i kjøleskap, men ostene holder Holde ting kaldt er ikke vanskelig, særlig når man drar over selv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det var faktisk bra. Litt synd at kjøling er litt vanskelig med sending. Skulle likt sett fjeset hans med Dravle framfor seg. Eller har nå vi spesielle ting som Vossafår, Joikakaker... Det er jo faktisk godt, og så lenge du ikke ser og tenker så mye om den før du smaker den, så er den knallgod! I hvertfall den som mor lager Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Hva er dravle? Rakfisk er litt vanskelig pr post. Derimot er det mulig når jeg drar til USA. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 For de av dere som ikke har sett surströmmingsvideoen: http://www.lordkat.com/lordkat-eats-surtromming.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå