Gå til innhold

LordKat Eats - Den norske utgaven


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser mye på videoene til LordKat, og liker serien han har som heter "LordKat Eats"

 

Jeg tenkte jeg skulle sende ham en norsk forundringspakke, og valgte ut litt forskjellig snacks.

 

NOTE: Jeg har ikke sendt så mye fiskeprodukter, da de ikke helt er i sesongen, og det tar en ukes tid å få ting over. Jeg har mange flere ting jeg skal sende, men det blir litt senere i år. Da skal det sendes express :)

 

Er det ting du lurer på hvorfor jeg ikke sendte, så er trolig noe jeg kommer til å sende senere :)

 

Se videoen her:

http://www.lordkat.com/lordkat-eats-norway.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var faktisk bra. Litt synd at kjøling er litt vanskelig med sending. Skulle likt sett fjeset hans med Dravle framfor seg. Eller har nå vi spesielle ting som Vossafår, Joikakaker...

 

Litt skuffet at det var den gammal osten. Skulle sendt en litt ung gammel ost fra vik som ville våre helt perfekt når han hadde mottatt den og sikkert hatet den også :!:

Lenke til kommentar

Dette var veldig morsomt :) Ikke ofte jeg ser en så lang video heller.

Kult at han likte Solo :) Men litt merkelig at han ikke la større vekt på hvor awesome Norsk sjokolade er. Er ikke Norge og Sveits kjente for ekstremt god sjokolade?

 

Btw: Bor fyren hjemme hos foreldra sine eller noe sånt? :wee:

Endret av Kenny Bones
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt morsomt at han ville smake på de norske produktene, men føler det blir litt feil når han skal smake på ostene og de andre kjølevarene, når det sendes varmt i over en uke så blir de produktene helt ødelagt.

 

Neste gang du skal sende noe prøv å få det sendt som kjølevare (om det går) da vil det holde seg mye bedre og han får faktisk smakt god norsk mat :)

Lenke til kommentar

Tips til neste levering skal du få Osse.

 

Lag en liste over de forskjellige produktene du sender, hvor du også lister opp ingrediensene, men gjør det klart at han ikke får sjekke hva som er i de forskjellige varene før etter han har smakt på dem.

Kunne også vært greit med tips om hva vi vanligvis spiser ting sammen med, ref. den sprøstekte løken. Virka som om han så på den som en type snacks vi hadde.

 

Andre varer som kan være morsomt å sende:

 

- Salt lakris (har en amerikansk venn som syntes det var fryktelig sært, all lakris de har er visst søt)

- Sursild, godteritypen (siden han likte den vanlige varianten :p )

 

Flere forslag kommer etter hvert som hjernen min får starta ordentlig opp :p

Lenke til kommentar

Angående fisk er ikke rakfisk og lutfisk sesongbetont ettersom måten det er laget på er konserverende. Og Oslo er nok den letteste plassen å få tak i alt mulig av delikatesser fordi Oslo har masse delikateseforetninger og fetevareforetninger. Du må gå på noen spesielle butikker, ikke bare på den lokale supern.

 

Smalahove kan bestilles herifra.

De sender i posten. Husker jeg riktig kostet det ca. 100kr for et halvt hau

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...