Gå til innhold

Kritikk på nettmegler. com

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver nettsiden og tenkte å høre om noen hadde litt konstruktiv kritikk å komme med? Forbedringer? Endringer?

Siden skal ha mye reklame så det er ikke noe poeng å kommentere dette.

Grunnen til at jeg har mellomrom på "URLen" er at jeg ikke ønsker at google skal ranke denne forumposten som nr 1, da PR på diskusjon.no garantert er høy.

Takk :)

Endret av kjellesvig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skrev nettadressen din i feltet og tok en tur for å se på siden din. Selve malen og fargene virker ok, men pgr av måten og type reklame ble jeg skeptisk med en gang, og bare tenkte enda en av disse sidene så trykket jeg siden bort.

har ingen fasit til deg, for du er gjerne mye flinkere enn meg til å lage nettsider, men tror du hadde fått mange flere treff om du hadde fått inn mer tekst og bilder fra deg, og gjemt all den voldsomme reklamen litt mer i bakgrunnen selv om jeg skjønner at

reklamen er noe av det som er viktig for deg der og håper de fleste trykker seg videre på den.

Lenke til kommentar

Pagerank har lite å si ... Søker man på "Skandiabanken prisliste", vil din side med pagerank 0 komme høyere opp enn andre sider med pagerank >0 ... Bare prøv selv.

Ellers ser siden egentlig ut som de fleste andre MFA-sider. :)

Edit: derimot ville du tjent på å linke til siden din her ... I form av en ekstra lenke, som igjen styrker din posisjon hos Google.

Endret av Muzungu
Lenke til kommentar

Pagerank har lite å si ... Søker man på "Skandiabanken prisliste", vil din side med pagerank 0 komme høyere opp enn andre sider med pagerank >0 ... Bare prøv selv.

Ellers ser siden egentlig ut som de fleste andre MFA-sider. :)

Edit: derimot ville du tjent på å linke til siden din her ... I form av en ekstra lenke, som igjen styrker din posisjon hos Google.

Det at diskusjon.no som har høy PR inneholder nettmegler. com (uten mellomrom) vil si at hvis noen søker på dette på google så kommer denne tråden høyt opp. Det ønsker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Nei, ikke egentlig, min nettside har PR 1 og den får jeg altid på førstetreff om jeg googler nettsidens navn, selv om dem er omtalt i hauevis av forums osv, til og med her (nettside i signatur btw)

Ellers kan jeg ikke si så mye om TS's nettside ettersom jeg ikke har serlig peiling på temaet.

Lenke til kommentar

Nei, ikke egentlig, min nettside har PR 1 og den får jeg altid på førstetreff om jeg googler nettsidens navn, selv om dem er omtalt i hauevis av forums osv, til og med her (nettside i signatur btw)

Ellers kan jeg ikke si så mye om TS's nettside ettersom jeg ikke har serlig peiling på temaet.

Nå er linker du har i signaturen no-follows linker da..

Eller så syns jeg nettsiden var ganske bra. Jeg ville kanskje prøvd en annen bakgrunnsfarge eller kanskje gradient på bakgrunnen. Og mouseover på header er rød. Den forstår jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Nå er linker du har i signaturen no-follows linker da..

Eller så syns jeg nettsiden var ganske bra. Jeg ville kanskje prøvd en annen bakgrunnsfarge eller kanskje gradient på bakgrunnen. Og mouseover på header er rød. Den forstår jeg ikke helt.

no-follow betyr bare at pageranken fra diskusjon ikke propegerer til pr'en til siden hans, det betyr ikke at diskusjon.no i seg selv ikke rangerer høyt når man søker på siden hans..

Endret av coax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...