Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En mann var gal etter meg, for så å hate meg..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nevne dette i punkter:

1. Jeg blir ikke hatet lett, av folk. Folk sier at jeg er snill, omtenksom, ærlig,

blid og hyggelig, og slett ikke plagsom - heller motsatt.

2. Folk sier at jeg er for lite masete!

3. Jeg har ikke problemer med andre mennesker på den måten jeg hadde problemer med han.

4. Han hatet meg før, jeg maste om hva det var.... men innrømmer at jeg fikk en psykisk knekk pga måten han behandlet meg på, og situasjonene mine ellers og den psykiske knekken så han men han valgte å heller si kyniske ord, og være vanskelig. Tenkte ikke på hvor langt nede jeg var, selv om han visste det. Så han hatet meg før jeg fikk mast om noe som helst!

5. Tror ikke dere kan forstå hva det der går i. Det er komplisert, og dere har ikke peiling.

Lenke til kommentar

Vet at jeg kan virke sytete ut, men dere kan ikke si at den som snakker om noe dramatisk en har opplevd er idioten av to parter. Grunnen til at jeg snakker om det, er at jeg sliter med det som skjedde. Mens den som ikke trenger å prate om det, kan være den kyniske part, - det vet dere ingenting om. Men det kan også være motsatt... Så ber folk dempe seg litt her.

Lenke til kommentar

Nei, det går ikke ann å snakke med han. Eneste personen jeg kjenner til som ikke KAN snakke i det hele tatt. Har også vært i retten med han, og prøvde lenge i forkant på å få en eneste dialog for å få en fredlig løsning uten sak, men det nyttet ikke. Han ville ikke snakke i det hele tatt. Han har ikke ord. Så enkelt er det :) Men det er hans problem :)

Vi slutter av denne tråden. For de blir for komplisert å forklare noe via slike tråder.

Og uansett: jeg har min mening anngående saken, som jeg deler sammen med mine venner.

Vet at jeg slett ikke er feilfri selv, men vet at han fyren her er vanskelig å ha med å gjøre , så enkelt er det. :) Han er ikke god i hodet, etter våres mening. Og jeg tror jeg skal heller være mer opptatt av alt jeg vet tilsammen enn hva noen på en slik linje ikke vet :)

Ber oss avslutte tråden. Den ble feil :) hehe....

Lenke til kommentar

Fra den andre brukeren hun har

"Jeg er en dame på 33 år. Har fast jobb, kapital og 2 barn på 9 og 12 år. "

Det kan vel stemme bra det. I en tidligere post med denne brukerprofilen forteller hun følgende:

Fikk 2 barn da jeg var 20, og 24. Er nå 33

Når det gjelder trådstarter spørsmål er det vanskelig for noen andre enn den aktuelle mannen å uttale seg. En årsak jeg kan se for meg som kan bidra til slike utfall er at han ikke er i stand til å håndtere de behov trådstarter har.

At trådstarter har noen helt klare behov for ett eller annet kommer veldig godt frem gjennom hennes bruk av dette forumet, der hun med denne profilen har vært ganske intens. Gjennomsnittlig 11 innlegg om dagen som stort sett omhandler samme sak og diverse problemer med selvtillit er helt ekstremt etter min mening. Dette illustreres godt ved at trådene hun lager har titler som:

•  
  • Sosial Angst...og selvbilde , hvordan bli bedre?
  • Redd for å snakke i telefon i enkelte situasjoner
  • Å snakke om hendelser/ livskriser......
  • Bannet i flere dager fra chattekanal (pleier vel å være en grunn til denne reaksjonen)
  • selvmordstanker....Langt nede.....
  • Psykiske konflikter - når det blir et ork å bare gå på jobb....
  • Skal jeg ta silikon, gjøre noe med brystene?

Det positive er at trådstarter blant annet gjennom de nenvte tråder viser at hun er klar over at hun har et problem. Det negative er at hun tror at det å spamme en rekke forumbrukere, i en alder som tilsier at de fleste ikke har kompetanse til å bidra med så veldig mye, kommer til å løse problemet. Det eneste trådstarter kan få tilfredstillt gjennom dette forumet er etter min mening medlidenhet og sympati, frem til folk rett og slett går lei av problemene hennes. Hun viser at hun ikke makter å løse de gjennom sin kontakt på dette forumet, og viser heller ikke noe progressjon i problemstillingen.

Det vil ikke hjelpe å synes synd på seg selv og lage tråd etter tråd der man klager på det samme. Dersom du ikke er tilfreds med situasjonen du er i får du gjøre noe med det. Skaffe seg profesjonell hjelp (dersom du ikke har det allerede), flytte ut fra eksen og se hva du kan gjøre fremover i stedet for å fokusere på alt det negative er noe av mine råd. Det må vel nevnes i samme slenget at jeg egentlig ikke har kompetanse, eller personlige egenskaper, til å uttale meg om slike situasjoner.

Trådstarter er bare 33 så hun har gode muligheter for å få det bedre med seg selv, finne seg en mannfolk som hun går overens med og egentlig ha et positivt liv. Det gjelder bare å få fingeren ut før hun mister motet totalt og gjør som hun nevner i en av de tidligere siterte trådene. Ønsker henne alt godt og håper hun kommer seg ut av den situasjonen hun er i på en god måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ba om at dere stoppet å kommentere dette videre nedover folkens, men dere hørte ikke etter. I tillegg er noen av dere svært flinke til å fortelle meg at det er meg det er noe galt med, ikke mannen. Sett fra min og mine venners side er jeg ikke sett med slike øyne, da ser vi på mannen som svært kynisk, og hensynsløs. Men samtidig så vet jeg at jeg håndterte ting feil i saken selv, men gjort er gjort.

Lenke til kommentar

Jeg ba om at dere stoppet å kommentere dette videre nedover folkens, men dere hørte ikke etter. I tillegg er noen av dere svært flinke til å fortelle meg at det er meg det er noe galt med, ikke mannen. Sett fra min og mine venners side er jeg ikke sett med slike øyne, da ser vi på mannen som svært kynisk, og hensynsløs. Men samtidig så vet jeg at jeg håndterte ting feil i saken selv, men gjort er gjort.

Fordelen med et forum er at sagt er sagt, og alle står fritt frem til å diskutere det videre. At du synes mannen har vært hensynsløs trenger ikke å bety at han mener det, godt mulig at han bare gikk lei av å dra på en person totalt blottet for selvtillit.

Lenke til kommentar

jaja, dere får bare ta side med mannen, og får håpe dere møter på et like omtenksomt menneske som han er , en gang i livet dere og, og at vedkommende gjør det samme mot dere som han gjorde mot meg. :) Så skal dere se om dere blir fornøyde hehe :-D haha

Lenke til kommentar

HVEM går å puler en jente for så å si til henne etter pulingen: jeg ønsker overhodet ikke å vite av deg kort og enkelt...... - og obs han kunne jo vært hyggeligere for han bor ikke her jeg bor..... ?

jaja, jeg håper alle som sier det er fortjent, møter en lignende :) Jeg er glad jeg er kvitt en slik type , det sier mye om hans drittsekkoppførsel, vil ikke akkurat ha en sånn fyr igjen :)

Fordelen med et forum er at sagt er sagt, og alle står fritt frem til å diskutere det videre. At du synes mannen har vært hensynsløs trenger ikke å bety at han mener det, godt mulig at han bare gikk lei av å dra på en person totalt blottet for selvtillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...