StinaStina Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvordan går det ann å gå fra å være gal etter en jente, til å hate henne? Hva skal til for at dere hater en dame dønn kjempemye?........ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Masete jenter er turn-off. Og når de ikke gir seg selv etter gjentatte anmodninger tror jeg det kan bli ekstra ille. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Masete jenter er turn-off. Og når de ikke gir seg selv etter gjentatte anmodninger tror jeg det kan bli ekstra ille. Ja, vi har vel hørt det samme nå i 1 år Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Han ble tåpelig og urimelig, og så ble jeg sutrete. Så ingenn kan egentlig kalle meg en masekjerring Dessuten så er det slik i dag, at jeg distanserer meg for lett selv, pga ting som sitter litt i meg Jeg sutret bare litt fordi han behandlet meg urimelig.... Men mannfolk og venner av meg per i dag, synes at jeg distanserer meg for mye sier de Fyren kan ikke hate meg fordi jeg er masete, må være andre grunner. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Da liker han deg ikke personlig. Må være noe med deg som han ikke liker. Du kan jo prøve å spørre han, ville jeg ha gjort iallefall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det spørs vel helt hva din definisjon av urimelig er, kontra det hans definisjon er. Er det en stor mismatch mellom de to, så kan det jo, fra hans synspunkt virke som du blir sutrete og masete over bagateller. (som fra ditt synspunkt gjerne betyr veldig mye). Lenke til kommentar
Gjest lunasaurus Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 det finnes et hav av egenskaper som kan få en til å hate noen 'dønn kjempemye'. Men med så lite info kan vi ikke bare sitte her i ring og gjette oss fram til hva du har gjort feil. Men om jeg måtte gjettet ville jeg sagt at han ble dritt lei av å jakte på ei innestengt jente as you claim to be Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Men uansett, så gir jeg blaffen i hvorfor han hater meg, for det har han ikke grunn til Det går ikke ann å snakke med fyren nei. Men jeg stempler han etter slik som han oppfører seg. Og lever med det som skjedde Han får bare hate meg for alltid om han vil. Mennesker som oppfører seg hatefullt er ikke noe jeg vil snakke med uansett Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Om han hater meg fordi jeg ikke er pen nok, eller at jeg ikke er deilig nok, eller pga personligheten min, så får han bare være slik. Hans problem at han ikke kan oppføre seg, og velger å være fiendtlig For meg er han et vrak av en person som ikke kunne snakke om hva som var problemet engang. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det ikke på tide å glemme han fyren, og heller tenke på noe annet, og ikke spamme ned forumet? Skulle likt å høre hans versjon, foreløpig tror jeg det ikke er han som er problemet Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det ikke på tide å glemme han fyren, og heller tenke på noe annet, og ikke spamme ned forumet? Skulle likt å høre hans versjon, foreløpig tror jeg det ikke er han som er problemet Kjenner du StinaStina? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hun har klaget over samme fyren her i ca 1 år, så ja 2 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Åja? Ikke at jeg vet noe om settingen, men såvidt jeg ser er brukeren hennes registrert pr. juni 2010. Men, det var det. Føler jeg ikke kan bistå noe mer på den froten! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Fordi hun har flere kontoer Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Åja, daså. Jaja, bra noen er våken her da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Ok, hvis det Jason Something sier medfører riktighet, så er det ikke merkelig at fyren har fått nok.. Endret 15. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 lol gale damer as... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Han hater deg nok for at du er den du er. Sannsynligvis fikk han se ditt sanne deg, og da var det nok lett for han å hate deg. Det er så enkelt, du er en person man lett hater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå