Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En mann var gal etter meg, for så å hate meg..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han ble tåpelig og urimelig, og så ble jeg sutrete. Så ingenn kan egentlig kalle meg en masekjerring :)

 

Dessuten så er det slik i dag, at jeg distanserer meg for lett selv, pga ting som sitter litt i meg :)

 

Jeg sutret bare litt fordi han behandlet meg urimelig.... Men mannfolk og venner av meg per i dag, synes at jeg distanserer meg for mye sier de :)

Fyren kan ikke hate meg fordi jeg er masete, må være andre grunner. :)

Lenke til kommentar
Gjest lunasaurus

det finnes et hav av egenskaper som kan få en til å hate noen 'dønn kjempemye'. Men med så lite info kan vi ikke bare sitte her i ring og gjette oss fram til hva du har gjort feil. Men om jeg måtte gjettet ville jeg sagt at han ble dritt lei av å jakte på ei innestengt jente as you claim to be

Lenke til kommentar

Men uansett, så gir jeg blaffen i hvorfor han hater meg, for det har han ikke grunn til :) Det går ikke ann å snakke med fyren nei. Men jeg stempler han etter slik som han oppfører seg. Og lever med det som skjedde :) Han får bare hate meg for alltid om han vil. Mennesker som oppfører seg hatefullt er ikke noe jeg vil snakke med uansett :)

Lenke til kommentar

Om han hater meg fordi jeg ikke er pen nok, eller at jeg ikke er deilig nok, eller pga personligheten min, så får han bare være slik. Hans problem at han ikke kan oppføre seg, og velger å være fiendtlig :) For meg er han et vrak av en person som ikke kunne snakke om hva som var problemet engang.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Han hater deg nok for at du er den du er. Sannsynligvis fikk han se ditt sanne deg, og da var det nok lett for han å hate deg. Det er så enkelt, du er en person man lett hater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...