Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem med ei jente etter å ha vært ivrig/pågående den første samtalen?

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

Klarte akkurat å slette alt jeg hadde skrevet, så lang historie veldig kort:

Jeg traff ei jente som jeg deler en hel haug med interesser med, på en busstur på flere timer. Underveis spør jeg om telefonnummeret hennes. Hun smiler og sier "selvfølgelig". Hun sier hun ikke husker sitt eget nummer siden hun akkurat har fått nytt. Greit, tenker jeg, og gir henne mitt. Jeg skriver til henne via internett ca. en uke senere, og får vite at hun ikke ga sitt eget telefonnummer med vilje, fordi "jeg gikk litt fort". Jeg søkte henne opp selv.

Mange vil vel svare: "Glem henne! Det er mange fisk i havet, og hun er tilsynelatende IKKE interessert i deg siden du tabbet deg ut. Du må lene deg mer tilbake og la jentene komme til deg!"

Mitt syn er at det er bedre å prøve en gang for mye, enn å sitte på gjerdet og drømme om hva jeg kunne gjort. Jeg kan lene meg tilbake, men jeg kan jo ikke gjøre det utifra hvilket syn hun har på meg akkurat nå. Hvordan snur jeg dette?

Hva er i deres øyne det beste jeg kan gjøre ut av denne situasjonen? Målet er å få henne med på EN ENESTE aktivitet med meg og noen kompiser. Denne aktiviteten er både jeg, hun og kompisene mine veldig interessert i. Så snart hun har vært med en gang, kan vi bygge videre på det, og gjenta det om ønskelig.

Jeg må svare et eller annet, men er helt tom for ord. Men det er alltids enklere å se andres problemer enn sine egne, så har dere noen forslag?

- Neautiful.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest lunasaurus

ja for all del. Vik bort fra all reel rasjonalisering og spør nettet om hva du burde gjøre istede for å være deg selv, that's gonna work.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så dreit du deg ganske greit ut på bussen, men får all del hvis du vil ha henne så bør du gå grundig til verks, ikke rom for flere feil her! får å være helt ærlig så tror jeg ikke det med å sende meldig var helt riktig. det beste hadde vært å møtt opp face to face å spurt henne. da viser du at du er en fyr med baller. men det er jo forseint;) hvis du får ja, så må du vise en form for interesse men ikke for mye. vis at du kan prate med andre og at hun ikke er det som betyr mest her i verden. da vil hu bli interessert. viktig å vise at du er en selvsikker, sjarmerende og søt fyr. spill gjerne med lukkede kort altså ikke slik at hu kan lese deg som en åpen bok. bruk gjerne også noen twist's for å tease henne.. foreksempel å si ting som kan bety flere ting hehe.. da har du henne i din hule hånd!

cheerz

• Liker 1
Lenke til kommentar

ja for all del. Vik bort fra all reel rasjonalisering og spør nettet om hva du burde gjøre istede for å være deg selv, that's gonna work.

Måtte du være anonym for å komme med denne, øhm, uttalelsen? Jeg traff en potensiell drømmedame, så da var det om å gjøre å holde hodet kaldt. Det hjelper faktisk å skrive om situasjonen og få svar, for da ser du det hele med andres øyne i tillegg til dine egne. Prøv det selv.

For å være helt ærlig så dreit du deg ganske greit ut på bussen, men får all del hvis du vil ha henne så bør du gå grundig til verks, ikke rom for flere feil her! får å være helt ærlig så tror jeg ikke det med å sende meldig var helt riktig. det beste hadde vært å møtt opp face to face å spurt henne. da viser du at du er en fyr med baller. men det er jo forseint;) hvis du får ja, så må du vise en form for interesse men ikke for mye. vis at du kan prate med andre og at hun ikke er det som betyr mest her i verden. da vil hu bli interessert. viktig å vise at du er en selvsikker, sjarmerende og søt fyr. spill gjerne med lukkede kort altså ikke slik at hu kan lese deg som en åpen bok. bruk gjerne også noen twist's for å tease henne.. foreksempel å si ting som kan bety flere ting hehe.. da har du henne i din hule hånd!

cheerz

Takker for utfyllende svar om dette. Jepps, jeg vurderte faktisk å besøke henne, men jeg gjorde det raskeste og enkleste i stedet.

Nå har det gått et par dager, og jeg har vel fått roet meg ned igjen;) Hun har ikke svart på meldinga ennå, så jeg kommer ikke til å bruke mer energi på denne jenta med mindre hun svarer i siste liten. Jeg og noen kompiser skulle gjøre denne aktiviteten uansett, så morsomt blir det likevel.

Men jeg skal definitivt prøve noe av det du sier her på den neste jenta jeg møter :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...