mm90 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei! Jeg skal kjøpe Macbook pro, og lurer på om det er stor foranding fra en standard skjerm til en Hi-Res Glossy Widescreen Display? Jeg skal bruke den til bilderedigering og interiørprogrammer. Om det er mye vits å kjøpe Hi-Res eller ikke? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har en 15" standard spec med hi-res skjerm. Kan ikke noe annet enn å anbefale det. Oppløsningen er helt fenomenal, spesielt for surfing. Personlig syntes jeg det ikke er den største utgiften uansett - noe alle bør specce! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Helt klart verdt det. Har 1440x900 nå, og hadde glatt betalt prisen for å oppgradere til hi-res. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Helt klart verdt det. Har 1440x900 nå, og hadde glatt betalt prisen for å oppgradere til hi-res. Da har jeg bestilt Macbook Pro med Hi-Res! Noen som vet behandlingstid på eplehuet? Skal hente den i butikk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hi-Res er noe ingen har på lager, som meg bekjent. Tar gjerne 1-2 uker. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Tror nok du har gjort et lurt valg der, mm90. Har selv en eldre MBPro 15" med 1440x900 privat, og en siste generasjons 15" MBPro med hi-res (1680x1050) på jobben, og hi-res-skjermen er helt klart å foretrekke. Tekst og slikt blir ikke på noen måte for smått på en slik skjerm synes jeg, og det er veldig praktisk med den ekstra plassen man får til rådighet i skjermbildet, særlig i Photoshop og lignende hvor man gjerne ender opp med en haug med vinduer/paneler/elementer på skjermen på en gang. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Tror nok du har gjort et lurt valg der, mm90. Har selv en eldre MBPro 15" med 1440x900 privat, og en siste generasjons 15" MBPro med hi-res (1680x1050) på jobben, og hi-res-skjermen er helt klart å foretrekke. Tekst og slikt blir ikke på noen måte for smått på en slik skjerm synes jeg, og det er veldig praktisk med den ekstra plassen man får til rådighet i skjermbildet, særlig i Photoshop og lignende hvor man gjerne ender opp med en haug med vinduer/paneler/elementer på skjermen på en gang. Da passer den perfekt til mitt bruk. Redigerer masse bilder og interiørprogram, så det ble nok et godt valg ja! Gleder meg som en unge til å få den nå! <3 Nå må jeg bare ha tolmodighet til å vente på behandlingstiden så jeg kan springe å hente den <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå